vineri, 18 februarie 2011

Problema este...

... ca tocmai am stranutat si, brusc, mi s-a facut o greata nebuna si insistena. Is this biologically normal? Chiar vreau sa mi se raspunda la asta, pentru ca in ultima vreme tind spre ipohondrie si am nevoie de cineva dragut care sa ma asigure ca nu o sa mor de cancer in 3 zile doar pentru ca stranutul mi-a trezit sfanta bere cu 6lei sticla [ :| ] din somn si ea s-a hotarat sa-mi escaladeze esofagul pentru ca am avut nesimtirea de a o deranja in toiul noptii, cand, in loc sa pun geana pe geana, bantui blogosfera din cauza ca jaful meu de laptop nu ma lasa sa ma uit la serialul care ma obsedeaza mai nou, Two and a half men, nu pentru ca ar fi deosebit in vreun fel, ci pentru ca asa devin eu obsedata de seriale americane as soon as I get started.

P.S. Tot ce-am spus incepand cu "nu pentru" mi-a amintit de o chestie draguta and rather girlie pe care am citit-o candva nu-mai-stiu-pe-unde. It went like this : there are some moments that I will always remember, not because they were in any way remarkable, but because you were there.

OMG! De azi in fix 4 luni se va termina oficial anu' 2 al studentilor de la Universitatea Bucuresti...Or so I think...

5 comentarii:

  1. Nu iti face griji, totul va fi bine. :P
    A, si daca mori sa stii ca o sa plang dupa tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. heeeei ! Nu moare nimeni !
    Si eu sunt sick, dar rezist, pentru ca trebuie. Si.. Imi place noul look al blogului :> Sii.. nu ai nicio boala.. singura boala care te-a apucat e the sickness of coming back here. :( Sorry.. But hey!aici ma vezi pe mineeee !
    uuh, i'm so happy that i am one of the quackers :D

    haiii, sa ne vedem curand !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ionut: you bet you'll shed gallons of tears if i die >:P cine o sa te mai invete despre muzica that's worth listening to si despre paler si despre stuff you don't know that you wanna know about :P

    @Andra: gum, mananca usturoi :> romanii par sa creada ca poate sa vindece orice, try some, fa-te bine and be ready to love me ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai mai Andra...
    anyway, ceea ce cred ca s-a intamplat e ca stranutul ala a produs alte descarcari neuronale din alte zone ale scoartei tale cerebrale, aducandu-ti astfel aminte ca trebuie sa te intorci la Bucuresti, fapt ce s-a concretizat intr-o "greata nebuna si insistena". mm,da...
    Andra Guardian Angel are dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  5. @everyone: dear people, pe cuvant de student ca tot postul meu a fost cat se poate de irelevant, era 3:30 a.m. si nu ma lua somnu', asa ca I thought rambling would be best. Nu cred cu adevarat ca am cancer si nici ca o sa mor in 3 zile... just thought you should know... :D

    RăspundețiȘtergere