joi, 4 martie 2010

Cereale cu lapte :)

Azi am mancat cereale cu lapte(dupa cum sublinieaza si titlul meu lipsit de imaginatie, va rog iertati-mi lipsa de creativitate in gasirea de titluri mai interesante), nu am mai mancat cereale cu lapte de secole, evident exagerez, tind sa fac asta destul de des, dar au trecut sa zicem... 3-4 ani de cand am mancat ultima oara cereale cu lapte si azi in timp ce eu mancam cereale cu lapte ma incerca o senzatie de "ca odinioara"(ca in reclama de la Napolact :P), de nostalgie un sentiment pe care nu ma asteptam sa mi-l dea cerealele cu lapte... dar au facut-o, ciudat nu? Voua ce chestii va induc aceeasi stare? As vrea sa lasati cate un comment in care sa imi ziceti, sunt curios sa aflu, sunt sigur ca nu sunt singurul.(o mica paranteza special pentru Andra: sunt sigur ca tu ai o lista intreaga de asemenea lucruri, ca sa nu ne complicam, nu scrii mai mult de 5 :)) )

P.S: dupa cum vedeti am scris "cereale cu lapte" de o gramada de ori, sa stiti ca am facut-o intentionat, nu ma intrebati motivul pentru ca n-am unul, pur si simplu asa ma apuca.

9 comentarii:

  1. UUUU!!!

    Eu am, intr-adevar, o lista destul de generoasa in privinta asta :>
    But, off the top of my head, I'd say:

    iahnia de fasole si salata de ardei copti ( nimeni nu face asa ceva, in afara de bunica-mea. Sau, daca e cineva care indrazneste, n-o face asa de bine ca ea)

    spuma de capsuni ( oldies, but goldies)

    cubuletele de zahar si jeleurile alea gelationase cu gust de fructe ( ca alea pe care le-am luat intr-o seara in oras..eram cu andrei, cama si cu tine..si cred ca era si Pisi)

    mirosul de lamaita ( childhood thingie)

    parcul de la maternitate,intreg Severinul si ideea de "la mare..."

    and so on and so forth...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm,nu era Pisi cu noi... nu cred, sa confirme Cama si Andrei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nope, nu era Pisi... Dar parca era Dragos...
    Also,in cazul meu ar fi tot jeleurile alea de care zice Andra.... si poate uneori gumele de mestecat cu abtibilduri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da mai, mi-am amintit, Cama nu era cu noi ci Dragos... of ce bine ma simt acum ca am lamurit problema, pot sa dorm linistit la noapte, si tot atunci ai avut tu incidentul cu "catelul alb", of doamne, memorabil:

    Andra: uite ce catel dragut, Hello cutu! (se apropie de el)
    Eu: ai grije, poate te musca...
    Andra: cum sa ma muste, uite ce dragut e. :)
    Apoi cainele se transforma intr-o adevarata fiara si incearca sa o muste pe Andra... era cat pe aci sa reuseasca... ce am mai ras(cu lacrimi), si zambesc de cate ori imi aduc aminte.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) guys, am si eu ceva de ce-mi aduc aminte ca numai cand eram mic mancam:
    - Lapte de capra dumicat cu paine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cama ai amintirea cea mai tare:-p. Si eu mancam cereale cu lapte dar n-o sa ma mai apuc prea curand(caci vinul cu cozonac merge mai bine) dar m-am reapucat de nutella pe paine dupa vreo 5-6 ani de pauza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi induce o stare din aceasta sodoul...stiti voi chestia aia din ou si zahar parca.
    Imi aminteste de verile de la tara cand in fiecare dimineata imi facea bunicamea o canuta cu asa ceva...a fost frumos vreo o luna, pana am facut alergie de la prea mult ou.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) foarte tari sunteti.
    mie mi-e dor sa stau cateva zile la tara, sa nu fac nimic, doar sa ma arda soarele in cap, sa ma joc cu Rex, sa mananc corcoduse crude,ehhhh cate as mai scrie, DAR ma duc sa invatz(partial la biochimie)....va salut, pup si imbratisez pe toti!

    RăspundețiȘtergere