marți, 30 martie 2010

Unde-ti sunt visele?

In primul rand, salutari!
Am avut zile foarte incarcate, da' foarte! Si, inainte sa deschid laptopul si sa scriu pe blog, incercam sa adorm. Insa imi roiau in minte idei peste idei. As fi vrut sa adorm. Teoretic as mai avea de recuperat ceva din noaptea alba de sambata spre duminica, cu restanta. Insa practic ma simt bine. Si pana la urma prefer sa surad la niste idei, la ideile despre propria-mi viata, decat sa ma intovarasesc cu somnul; stie el ca ii sunt prieten bun si nu e gelos.
Si stand eu in pat, aveam impresia, si-i multumesc lui Dumnezeu pentru simtire, ca parca as fi in clasa a 5-a. Ca atunci cand inca credeam in matematica si-mi ocupam mintea cu probleme. (acceptati-mi cacofania, de dragul zicerii: "Inca cred ca acesta este insusi Preacurat Trupul Tau si acesta este insusi Scump Sangele Tau...")
Ce incerca mintea sa-mi digere era tot ceea ce se petrecu azi. Azi, cand am intalnit pe toti participantii de la IT School (vreo 25 de participanti + 5 facilitator/traineri... lume multa). Si sunt placut surprins de lume. Inca nu mi-e clar ce vrea fiecare. Does it make sense? No. Ceea ce mi se pare la prima vedere e ca intentia lor e buna. Si in general... nu prea stiu ce vreau eu de la viata!...Nu stiu, dar vreau sa stiu (Tot timpul atitudine pozitiva.)

Intrebarea din titlu e pentru fiecare. Eu maine vreau sa-mi implinesc "visul de maine": Plec, domnule decan de an, de la ora dumneavoastra si ma duc sa-l caut pe Tanenbaum la biblioteca (adica nu in persoana). Sper sa nu ma duc singur, oricum nu puneti absente la curs. Trebuie sa iau pe cineva ca vreau sa beau si un ceai la Casa Nera. Astea sunt lucrurile care au sens pentru mine (make it sense for me).
Mai tineti minte ca eu visam sa duc Ceata de Amici la Sovata ca sa facem diferite jocuri in gradina cu corzi?
Andra mai viseaza la o regrupare a Cetei si sa plecam din nou pe munte.
Andrei viseaza sa fie admis la Google Summer of Code.
...Un vis a fost si blogul pe care scriem acum!

5 comentarii:

  1. Andra viseaza intr-una... Andra mai mult viseaza decat orice altceva :D si andra nu prea e in the mood sa-si scrie visele intr-un comentariu pe blog in dimineata asta... But you know better ;)
    Frumos ai scris... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dreams...un subiect delicat dar plin de farmec!

    ps:...sunt acolo unde trebuie sa fie ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai baiete, d emult nu te-am mai vazut si ne-am mai vbit. nu stiu cum mai esti sufleteste(imi apre rau petru asta),dar ai scris minunat...

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.youtube.com/watch?v=IUf7YpzFcVg&feature=related

    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=IUf7YpzFcVg&feature=related

    :)

    RăspundețiȘtergere