sâmbătă, 3 aprilie 2010

I want...

Cateva ganduri sincere si sper ca nu deranjante, legate de Invierea Domnului (Pasti) inainte sa va spun "what do I want".
Before: Nu-i asa ca parca dureaza prea putin acest moment? Maine e Duminica si este Pastele. Deja imi fac planuri ce o sa fac cu voi marti si toata saptamana ce o sa urmeze din vacanta. Si Pastele ramane in urma. Din punct de vedere teologic, al cunostintelor, putinele lucruri care imi raman in minte sunt franturi din cantarile din timpul slujbelor. Imi ramane sa vad ce surprize o sa mai am pana maine.
After (inspiration): De fapt vreau sa vina, vreau sa vina Pastele. De ce? Pentru ca am bagat de seama ca as putea sa ma leg de o circumstanta pe care sa o folosesc inspre folosul meu. Nu uitati ca o sa spunem cu totii, mai mult ca in celelalte zile "Hristos a inviat!" (da, unii se saluta in fiecare zi astfel). Va spuneam eu ca lumea asta nu e chiar asa de rea: avem si obiceiuri bune. Cate oua am sa sparg!... Da. Fiti cu bagare de seama (de altfel si eu), Lumina sta in faptul ca "Hristos a inviat".

Si acum... What do I want?
...to speak English. Simt un complex de inferioritate fata de voi, ceialalti membri ai cetei. Acceptandu-mi nivelul, vreau ca sa mi-l imbunatatesc, ba chiar sa vad pe la ce picior al broastei sunt cu engleza. Ne vedem in Severin saptamana asta ca sa vorbim in engleza? Poate chiar facem o zi in care nu avem voie sa ne exprimam decat in engleza. Nu pe blog, ci fata in fata.
"Christ is risen!" - "Truly, He is risen!" (or "Indeed, He is risen!")

3 comentarii:

  1. OK, you're on! But speaking english is such a tedious and tiring job... it builds up my appetite so you'll have to treat me to a "shaorma"(or more). (Muhahahahaha (^_^) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Hurry back home, pretty please! There's a barbecue waiting for you ( better yet, for all of us). Plus many other stuff that we could do, besides speaking in English, which-believe me- is a piece of cake. You'll get it right eventually.
    So, hurry back home!

    Crist is risen! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. heiii, a zis fata in fata nu pe blog.
    da bogdan, stiu cum e, sunt cu tine!


    Hristos a inviat!!!!

    RăspundețiȘtergere