luni, 26 aprilie 2010

Da' voi stiati ca...

... daca te arunci de pe Everest, dureaza 2min si 39sec pana atingi pamantul?
... dupa ce o sa muriti, primul simt care va ceda va fi vazul, apoi simtul tactil, si la sfarsit de tot, auzul? ( Deci aveti grija ce spuneti daca va duceti la vreun priveghi :P )
... un prieten de-al lu' Edison i-a pastrat intr-o sticluta ultima suflare, si acum exista persoane care sunt dispuse sa plateasca sume frumusele pentru sticluta respectiva, numai ca urmasii lui Ford ( prietenul cu pricina) refuza sa vanda minunatul obiect?
... dupa decapitare, persoana ramane constienta timp de 2min?
... 2500 de stangaci mor in fiecare an din cauza ca incearca sa foloseasca unelte construite special pentru dreptaci?

Stiati, ma? :P

P.S. Imi pare rau pentru tonul asta funebru al postarii, insa despre asta am citit eu astazi.
A, si Boris Vian nu era nebun. Era mult mai mult decat atat!

P.P.S. Faina treaba asta cu stiati ca...Way to go, Munteanule!

6 comentarii:

  1. Foarte tare... o mica intrebare as avea in legatura cu ordinea in care pierzi simturile cand mori: aia de unde stiu ma in ce ordine pierzi simturile? din cate stiu nu s-a intors nimeni dupa ce a dat ortul popii ca sa ne spuna :P.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ionut: science just knows stuff :P you do not question science unless you can prove it wrong. if science says it, then it's true. SCIENCE!!
    Ne-am inteles? :P

    Acu' serios vorbind, sigur au gasit ei vreo metoda de-asta super clever de a-si da seama de asta. For Christ's sake, au gasit o explicatie pentru cum Universul s-a format din nimic, chiar crezi ca e rocket science sa descopere cum e cu amaratele noastre de simturi?

    Oi fi eu filoloaga get-beget, da' nu incetez a ma minuna de toate....minunile pe care le fac oamenii astia :D

    RăspundețiȘtergere
  3. A, nu mai, era un fel de gluma...(pana acum sigur ai invatat ca eu catodata... de cele mai multe ori... fac glume nu prea bune, sa zicem). Nu mai stau sa caut pe google dar cred ca stiu cum isi dau seama: neuronii din creierul nostru transmit informatii prin pulsuri electrice, anumite zone ale creierului sunt responsabile pentru anumite simturi. Prin urmare, au monitorizat impulsurile electrice din creierul "muribundului" zonele unde incetau impulsurile nervoase indicau ce simt s-a pierdut... cred eu... da s-ar putea la fel de bine sa ma insel, poate cauta pana ala urma undeva saconfirm. Hmmm... iara ama scris mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ionut: incercarea ta de a-mi explica ca glumeai e mult mai amuzanta decat gluma in sine :)) you'
    re killing me :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai nu conteaza decat rezultatul final...banuiesc ... daca stau bine si ma uit chiar a n-am fost amuzant la primul comment, si daca ma uit la al doilea... acelasi rezultat, nimic amuzant ( din pacate ) dar daca tu razi, e bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) sunteti nebuni..da, cam macabru postul, dar e bine. Ma bucur ca am avut si eu in sfarsit o idee buna, in afara de a ma plange cat de nashpa e viata mea sau ca nu am gagiu sau alte tampenii. So cu cat mai multe curiozitati cu atat mai bine

    RăspundețiȘtergere