duminică, 31 octombrie 2010

La cafenea.

Salutare dragi prieteni, azi mi-am propus sa postez si eu pe blog sa mai zic ce si cum si toate cele. Azi am fost, in cele din urma, la cafeneaua din Casa Poporului cu Dragos si Costi si pot sa va spun ca mi-a placut foarte mult... m-au cam trecut apele cand am trecut prin control (detector de metale si aparat dintr-ala misto cu raxe X ca la aeroport sa vada daca ai ceva ascuns in bagaje) dar din fericire au constat ca nu sunt terorist si mi-au permis sa merg mai departe. Am urcat pana la etajul 4 cu un lift super tare din sticla (Costi se cam speriase, sincer sa fiu, dar eu m-am tinut tare). Cafeneaua a fost draguta, este situata pe acoperis, privelistea e destul de frumoasa iar vremea a fost placuta. Singurul meu regret e ca nu au putut veni mai multi la intalnire :(, dar asta e... poate alta data cu alta ocazie :P.



2 comentarii:

  1. Ma bucur sa-l vad si pe Costin. De cand ai venit tu, Gabi, i-ai facut pe cei din gasca sa se intalneasca mai des. Super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de lauda, vecine, dar e complet nemeriata, Dragos sau Costi au venit cu ideea de a merge la o bere eu doar am propus locul si... am venit la intalnire :P. (sau nah, de mult tot vociferam eu ca vreau sa mergem la cafeneaua aia, dar cei care au zis "hai in week-endul" asta au fost ei doi)

    RăspundețiȘtergere