duminică, 10 octombrie 2010

Restanta - not really


Din păcate, momentan aproape toți suntem într-un stadiu de epic fail în privința pozelor - unii pentru că n-au avut net, alții că n-au cu ce să pozeze, și eu pentru că am fost FOARTE obosit zilele astea (și ca dovadă, am dormit și dup-amiaza).
Așa că, pentru a mă revanșa, o să includ o poză care să conțină chestii și de joi, și de ieri - și oarecum și de azi.
Să analizăm:
- broscuța reprezintă un cadou primit de ziua mea - cu întârziere, dar I don't mind - și care mi se pare the most awesome present ever (no offense). E primită dinainte de joi, pare-mi-se, dar era poza pe care voiam s-o postez inițial.
- see that coffee in the background? Aia sugerează cât somn am avut în mine zilele astea.
- last but not least, sâmbătă am fost și eu la Linux Install Fest - o activitate care a constat în instalarea de distribuții linux - de fapt, exclusiv Ubuntu - pe calculatoarele bobocilor care au binevoit să vină. Ca niciodată, au fost surprinzător de mulți oameni prezenți! So, I guess... Mission accomplished?

3 comentarii:

  1. Ce tare e broscuta(credeam ca tu ai facut-o)! :)
    Hmm..zici ca ai dormit dupa-amiaza? Da' ai dormit si noaptea suficient? (e mai important)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dormit si noaptea ca porcu'... somnolenta a fost si de la vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur e o broscuta? Nu prea arata a broscuta... e prea... nu stiu cum, dar nu arata ca o broscuta. Nu ma intelege gresit, it's cute, but it ain't a froggy.

    RăspundețiȘtergere