joi, 17 iunie 2010

The good ol' days....

Băăăă... mai țineți minte, Corina, Bogdan, Dragoș?




Ex-profu' nostru de istorie... ce cânta el, mă... Are cineva albumul lui? :))

În altă ordine de idei... ieri seară eram mai mulți la un coleg de facultate în cameră și am pus cântecul ăsta, când ne întreceam în cântece retardate pe care le știm. Și o colegă ne punea videoclipuri de la Candy și Animal X care fuseseră filmate chiar la ea în oraș și la liceul la care studiase. La noi în oraș s-a filmat vreun videoclip important? Please say yes!!!

3 comentarii:

  1. cum as putea s auit vreodata..... soartaaa lor este legata cu juramnat de dragoste..pentru elevii mei care stiu ca ma iubesc:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. bai deci trebuie sa va spun ca pana acum nu i-am auzit niciunul din hiturile lui...asta e, nu m-am uitat ca tot omul la eurovision. nu va luati de el ca era si el mic, indragostit, ii daduse mustata pt prima oara, si vroia sa imi dea 3.

    RăspundețiȘtergere