miercuri, 9 iunie 2010

A new hope?

Acum câteva minute am primit una din cele mai amuzante poze și una din cele mai amuzante replici din ultimele câteva luni (posibil de pe tot anul ăsta). Poza, ete-o jos:
Deși știu că imaginea nu prea se aplică în cazul fetelor de pe Academiatie. I mean, pentru Corina e fix pe dos, Adina parcă e și ea oarecum microbistă, și Andra se chinuia să revină la plăcerea pentru fotbal, pierdută în urma meciului care i-a adus faima lu' Bănel.
Eu însumi - după cum știți deja - detest acest.. "sport", dar și sporturile în general - deci nu e vorba de vreo discriminare. În fine, persoana care mi-a arătat poza mi-a prezentat și o privire optimistă asupra situației:

"Hang in there man; with all this football going around , you might get lucky"

Așa că, băieți non-microbiști din lumea întreagă: SEIZE THE OPPORTUNITY! Or not...

3 comentarii:

  1. Andrei, poza ta refuza sa mi se arate :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Oportunitati exista mereu. Trebe doar sa poti si sa vrei sa le exploatezi. Tu fiind singurul non-microbist de pe blog, sansa cea mare e pt tine,my friend. Deci seize the opportunity si apoi povesteste-ne si noua experientele tale din timpul CM2010;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt singurul non-microbist de pe blog. Mai e Dragos, si Vladu, daca tii cont de faptul ca a scris totusi O DATA pe blog.

    RăspundețiȘtergere