marți, 8 iunie 2010

Heil, Hitlers!

Sesiune! 6 down, 3 more to go... Fucking shit!
Printre ele, iaurturi Yoplait- editie limitata ( "pepene verde zemicios si pepene galben parfumicios"), BCU, cate 3-4 ore de somn ( asa, de impresie), un dram de Luiza si niciun strop de cafea. No strings attached. Salata de rosii si cate juma' de episod din House pe zi. Cutremure care zguduie paturile din Grozavesti, dar nu si pe oamenii care fac pipi. Billy Joel, sters pe jos, cumparat Johnson's Baby...
Carti, carti, carti! BCU si carti...
And every now and then, cand am timp sa-mi amintesc:

"You're tall, or small- I like you!
You're fat or slim- I like you!
You're rich or poor- I like you!"

And even though you're blonde, I like you! ;;)

Doamne-ajuta si in ce urmeaza!

14 comentarii:

  1. Mda... ca sa clarific o portiune din postul Andrei... Eu am fost cel care facea pipi in timpul cutremurului... si nu l-am simtit deloc... probabil sunt obisnuit sa ma zgudui oleaca atunci cand fac asta. (Adica, de obicei e dimineata, si sunt inca putin ametit, si nu stau bine cu echilibrul).
    As for the blonde guy - just fuckin' hook up already!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi (ma rog, ieri... 8 iunie 2010) cutremur scurt pe la... 6 si-un sfert, cred.

    RăspundețiȘtergere
  3. It's summer. It's time for fun. Don't worry,be happy!!! Vad ca luati sesiunea prea in serios, nu va mai raportati viata la niste examene. Sunt lucruri mai importante de facut;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu cum se face ca tocmai aseara nu am citit blogul.
    @Filip: Examenele sunt importante, pentru ca nu toti au asa de multe prezentari la examene ca cei de la PoliTM, pentru ca unii nu vor sa pice la taxa, pentru ca altii vor camin (poate cu 2 in camera), sau altii se gandesc la bursa (1-2 mil/luna in + nu strica).
    @Andra: Si eu tot 3 mai am - inca nu am inceput sesiunea. Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bogdan:Da cam ai dreptate. Nu ma gandisem la motivele astea. Dar keep in mind:Invatatul excesiv dauneaza grav sanatatii:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @filip: taci ca ma enervezi:-w! :))
    ........oameni invatatu nu dauneaza....:D :))
    succesuri multe la examene si nu uitati de cupa mondiala...waka waka e e!:D Hai argentina si portugalia (pe astea am pariat)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Corina:sa traiasca messi si cristiano ronaldo, nu? :) de-abia astept si eu campionatul mondial, poate am sa-ti spun si predictiile mele pe diferite jocuri, ne intrecem la un fel de campionat de predictii aici pe blog, facem un post separat; cred ca si filip ar fi incantat. castigatorul primeste .... ce vreti? inghetata, pizza, sau stam in genunchi in fata lui :)) Care mai suntem? Gabi, te bagi... Andra?

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) inghetata+stat in genunchi in fata lui :D Ma bag si eu...st vreo 2-3 ani de cand m-am rupt total de fotbal, da' ma bag :D
    inghetata :X :X

    RăspundețiȘtergere
  9. A, si st de acord cu Filip. Totul are o limita si valoarea mea, valoarea mea [ :D ] nu sta in note. Plus ca st vreo 500.000 de chestii pe care incearca sa ti le bage pe gat la facultate si fara de care poti trai perfect linistit si invatat si inteligent and all...
    Nu spun sa ne bagam picioarele in ea de invatatura si sa mergem la oi, but things have to be handled correctly. There's a lot more to life than just working your ass off.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bag si eu dar nu e o idee buna sa facem asta pe blog, e mult prea ineficient, daca ne tinem toti de cuvant vor fi 15 commenturi/zi (pronosticuri) + eventualele comentarii si va fi greu de urmarit, ar fi mai bun google wave sau orice alt program/site asemanator.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,nu e portrivit blogul pt asta. Am putea face un tabel in word si fiecare sa puna pronosticurile acolo. Si sunt de acord cu premiul:))

    RăspundețiȘtergere