duminică, 2 mai 2010

Indian driving lesson.

Acest filmulet mi-a dat multa bataie de cap... de ce? Ei bine o sa va zic eu imediat. Mi-a dat bataie de cap pentru ca mama l-a vazut la "Cronica carcoasilor" si i s-a parut ei foarte amuzant, asa ca a INSISTAT sa il vad si eu, prin urmare m-a obligat sa il caut pe net... nu mi-a fost usor sa il gasesc pentru ca descrierea mamei a sunat cam asa: "Un indian ia bataie in timp ce conduce un camion, tre sa vezi si tu!". Dupa 10 minute si cativa nervi insotiti de foarte multe injuraturi ... VICTORIE... l-am gasit! Si daca tot m-am muncit eu atata mi-am zis sa vi-l arat si voua asa ca vizionare placuta! (o sa il priviti, o sa radeti si o sa lasati commnet, ne-am inteles?)

5 comentarii:

  1. oleooo,doamne! dar nu e funny..adik..nush
    sadic:|..poor guy

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu iti face griji Corina, sunt destul de sigur ca filmuletul nu e pe bune, zic asta pentru ca se schimba locul de unde filmeaza camera (filmeaza de afara de pe un deal alaturat apoi in camion ... iara afara, iar in camion, etc) si pare ca il plezneste tare dar uite-te la fata lui... dupa 4 lovituri ar trebui sa ii ramana un semn, o pata rosie, o urma de deget, dar soferul nostru continua sa conduca impasibil si neafectat de palmele date de "instructor". Deci sa nu iti para rau, ori nu a luat bataie ori a luat dar cu consimtamantul sau si probabil a fost si platiti pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Haide ma ca e amuzant... a ras si tata cand i-am aratat. :P

    RăspundețiȘtergere