luni, 24 mai 2010

Pana cand?

M-am rentalnit cu o parte din ceata, cu Andra, Gabi, Dragos, Vlad si "Pisi". O scurta intalnire ce a avut loc in weekend-ul asta. Acum inca sunt acasa (si imi aduce aminte locu' de ce flacau eram odata). Acasa ma simt iubit. Mi-e cel mai drag de oamenii cu care m-am vazut, dar si de ochii care imi citesc postarea. Insa in acelasi timp nu inteleg. Eu nu pot sa-mi arat intru totul ce simt pentru voi. Ma uit la tati cu care nu am vorbit foarte multe cuvinte; la muma pe care am lasat-o la tara dupa doar 3 ore de vizita; la mami pe care am imbratisat-o de mai multe ori; la Gabi&co de zilele astea cu care imi doream sa stam mai mult serile dar eram obositi.
Ei, iertare daca am gresit.
Vreau sa ma gandesc la urmatoarele intrebari si sa-i raspund lui Gabi:
1. Ce faci in fiecare zi la facultate, zici ca nu te duci la cursuri, ce alte activitati ai?
2. Cati bani consum pe luna?

4 comentarii:

  1. Pai tinand cont de faptul ca ai stat foarte putin (ai venit sambata seara si pleci luni la 5) zic ca am petrecut destul de mult timp de vorba, si oricum mai e putin si vine vacanta, o sa avem atunci timp berechet pentru toate, sper :P. Si in legatura cu intrebarile... vad ca le-ai luat in serios, ei bine abia astept sa aud raspunsurile :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. hugs from me:D..stai linistit, cu toii avem astfel de framantari. it will be ok!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca e sa ma gandesc la prima intrebare, nu imi dau seama cum s-a dus timpul si nici macar nu am invatat.
    La a 2-a intrebare, mama mi-a spus ca nu mai merge asa sa cheltui banii, 200 pe saptamana... deci eu care stiam de 500, se pare ca am consumat 800/luna.
    Treziti-ma, oameni buni!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E clar ca nu e deloc usor sa exprimi ceea ce simti. Si mie mi s-a intamplat si inca nu am remediat problema complet. Dar nu tre sa iti faci prea multe griji,ia-o step by step si vei invata pana la urma sa-ti exprimi toate sentimentele(poti sa inveti de la oananao ea se exteriorizeaza f bine).
    La partea cu banii nu ma bag pt ca si eu cheltui destul. Stii tu mai bine...
    Good luck!

    RăspundețiȘtergere