joi, 6 mai 2010

Letter of recommendation

To whom it may concern:

Eu sunt, de ingrijorator de multe ori in viata, rautacioasa si egocentrista. Sunt al naibii de impulsiva si incisiva si imposibila. Am zile in care sunt infiorator de plictisitoare, am zile in care simt nevoia sa urlu doar ca sa dau afara aerul din plamani. Judec foarte aspru si de mii de ori nefondat. Nu am strop de rabdare, dar am o tona de intuitie de care nu ascult. Sunt mai naiva decat o rata si mai impiedicata decat un urs. Habar n-am sa-mi asortez imbracamintea si imi pun prea multe sperante in oameni. Stiu ca e posibil sa nu intalnesc numai privighetori si ciocarlii pe drum, stiu ca sunt in stare sa gresesc de 70 de ori intr-o ora. Mint atunci cand mi-e rusine de ce am facut/ spus. Mananc cand sunt suparata si iau, in majoritatea cazurilor, decizia gresita. Stiu sa indrept boacanele pe care le fac, dar raman mereu cu un ditamai regretu' care mi se agata, ca in desenele animate, de picior in mod insistent.
To sum it up, I play it all wrong!

Dar.

Nu sustin ca as fi din miere si zahar, nu ma autoproclam monument de altruism. N-am scris in niciun oracol ca as fi maleabila si rabdatoare si nu ma angajez niciodata sa fac un lucru practic pentru cineva din cauza ca stiu ca neindemanarea mea ar putea enerva multe persoane. Nu ma supar cand sunt dezamagita pentru ca stiu ca-s naiva. Nu imi cumpar haine prea colorate ca sa nu fiu ridicola. Nu etalez niciun dram de piosenie si de buna purtare si incerc, pe cat posibil, sa fiu sincera macar cu mine insami.
Stiu ce sunt si stiu ce nu pot. Si nu las pe nimeni sa creada ca sunt vreo stea singulara in galaxie. Ma comport ca mine insami, desi stiu ca multa lume e contrariata de mine insami. De ce? Pentru ca mi se pare obositor, alarmant si injositor sa-mi "crosetez" periodic o noua personalitate, care sa incapa pe pretentiile " lumii" .

Si, in case you care, cred ca toti ar trebui sa facem la fel. E inutil si e ridicol si e enervant si e dezarmant sa pozam in persoana care credem noi, sau cine stie ce indivizi din imediata noastra apropiere ( din Dumnezeu stie ce motive) ca ar trebui sa fim. Nu! Asa nu! Really now...
Nu incerc sa scriu o treaba care sa tipe a " Nu va schimbati nicicand! Ramaneti mereu mici si confuzi!" Nu... Incerc sa scriu o treaba care va spune " Nu va prefaceti nicicand ca v-ati schimbat! E aiurea si e de rau augur. Nu va dati rotunzi si nu va scremeti! "

Daca v-ati nascut oameni, fiti oameni si nu facaturi in talciocul social.

Zic!

Yours truly,
Andra

9 comentarii:

  1. Am citit, am bagat de seama, am sa revin sa iti zic mai multe dupa scoala.
    Yours truly, Bogdan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina introspectie. E adevarat ca nu trebuie sa te schimbi pt cineva sau ca sa fii la fel ca restul lumii,dar ar trebui sa imbunatatesti aspectele de care nu esti multumita in felul tau de a fi. Dak zici "Sunt naiva si o sa fiu dezamagita de unele persoane toata viata" nu e bine. Fa ceva in sensul asta,nu te resemna ca asa esti tu. Toate lumea greseste la inceput dar cel mai important e sa inveti din greseli si sa progresezi pana atingi fericirea(echilibrul sufletesc).
    Your friend,
    Filip

    RăspundețiȘtergere
  3. Dear Ms Andra,

    Am primit scrisoarea dvs de recomandare si am fost profund impresionati.
    Cuvintele dumneavoastra reflecta intru totul mentalitatea companiei noastre, Fuck You(tm). Atitudinea dvs este, de fapt, una mult mai potrivita decat cea pur mizantropica de pana acum.
    Avand in vedere "decesul" membrului fondator si presendintelui Fuck You(tm), Vlad, consideram ca sunteti persoana potrivita sa ii luati locul.
    Va asteptam sa va luati in primire biroul maine. Asta daca reusiti sa ii convingeti pe Dan si Cami sa va lase acolo, daca va primeste motanul Tony si daca reusiti sa suportati mirosul.

    Best regards,

    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cama: Looking forward to it :)

    @Filip: am specificat ca nu incerc sa conving pe nimeni sa-si accepte orice defect si sa-l ia pe "asta-s eu" in brate. No way! Do as many positive changes as you can.
    Eu, insa, dpdv. al naivitatii sunt o cauza pierduta. Nu stiu, e congenitala si foarte incapatanata. Nu se lasa deloc alungata :( Pur si simplu cred tot. Ca o oaie retardata :D
    Buuuuuut. I'm still working on it, I promise :d

    RăspundețiȘtergere
  5. ohh...la mine cuvantul de ordine e neincrederea in moi, frica, doru de acasa, desprinderea de tot ce inseamna copilaria, un decor cu totul nou. prea multe si prea dintr-odata.
    eu cred ca noi toti cautam un echilibru si speram sa ajungem OAMENI.
    eu chiar sper sa ne iasa, sa trecem peste momentele astea grele. WTF: we rule!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. va cer scuze pt usoara incoerenta....facultatea e vinovata

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andrei:

    Dear Sir,

    Dan si Cami erau prea ocupati getting bored and old. Insa am vorbit cu motanu' si a fost mai mult decat incantat de a ma avea by its side all day long. Din pacate zilele astea o sa vegetez pe undeva prin Gradina Botanica, insa de luni imi voi putea sa preiau functia with papers and all.
    Multumesc pentru promptitudinea cu care ati raspuns. Astept cu nerabdare sa incepem...whatever there is to be inceput!

    Regards,
    Andra.


    @ Corina: Si eu cred ca o sa ne iasa! de fapt, cred ca ne-a cam iesit in mare parte, doar ca mai avem un pic de crescut. Da' suntem pe drumul cel bun prin simplul fapt ca stim ce se intampla cu noi si cam ce avem de facut si ce NU avem de facut... :D
    We're the bee's knees ( aka. bizniz) :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Am provocat prea multa asteptare. Si acum cand am aparut "pe scena" n-am decat sa spun: "Mmmm..Hmmm..Ăăă".
    Previzibil?
    @Andra Spre deosebire de tine, eu nu sunt la fel de constient de ce am de facut si ce nu am de facut si nici cine sunt.
    Ramane sa vedem ce alte ganduri si intamplari o sa mai am, pe care sper sa am aplecarea si timpul sa le scriu aici, care sa fie mai relevante decat gânguritul de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Bogdan: faptul ca te-ai gandit la ceva ce ai fi vrut sa spui inainte sa impingi ganguritul pe teava e destul de relevant.
    If you ask me, esti pe drumul cel bun mereu!
    ... si tot mai greu de auzit/vazut etc.

    RăspundețiȘtergere