marți, 28 septembrie 2010

Dear all,

Andrei mi-a recomandat "The room" .
Corina mi-a recomandat "Liniste in octombrie" .
Bogdan mi-a recomandat " Supa de pui pentru suflete tinere".
Adina mi-a recomandat "Jurnalul fericirii" .
Ionut mi-a recomandat programul lui magic de invatare a limbilor straine, si sa joc NFS in retea.
Dragos mi-a recomandat, in mod sistematic, sa mananc ceafa de porc.
Filip mi-a recomandat Disco Ring.

Eu va recomand tuturor "Le scaphandre et le papillon" . Film, carte... Ce vreti voi!

Noapte buna!

3 comentarii:

  1. Hmmm... mai, sfatul/recomandarea mea mi se pare cea mai stupida, auzi la mine "sa joci NFS in retea" nu stiu unde mi-a fost capul cand ti-am zis asta. Vreau sa uiti ce am zis si sa inlocuiesti cu asta: "Stay in school and don't do drugs!".

    RăspundețiȘtergere