joi, 30 septembrie 2010

Ieri si azi...

Ei bine dragi prieteni acum ca m-am vazut si eu cu "sacii in caruta" si mi-am luat 10 tone de griji de pe umeri am si eu dispozitia necesara pentru a posta pe blog. Ieri am fost si eu la Bucuresti sa aflu daca am prins loc la camin si, bineinteles, am trecut printr-o gama variata de emotii. Am hotarat sa folosesc mai multe imagini expresive pentru ca mi s-au parut funny si ideale pentru a-mi descrie starile de ieri. Totul a inceput ieri dimineata la ora 10 cand...

2 comentarii:

  1. omg omg! " suntem ingrijorator de aproape unul de altul" >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... sunt vreo 3-4 statii de RATB, e destul... am timp sa ma imbrac si sa fug pana ajungi tu la mine la camin. Cred ca sunt si mai multe intrari (pentru situatii de urgenta). :P

    P.S: evident glumesc cand zic asta!

    RăspundețiȘtergere