miercuri, 22 septembrie 2010

Mare e Gradina...

Bai!

Cred ca pana la ora actuala e clar pentru toata lumea ca pe mine nu ma intereseaza mondenitatile. Totusi, cu ditamai sacosa de dezinteres in spate, dau uneori de vesti ( noi,vechi, foarte vechi, prea vechi sa li se mai acorde atentie) care imi dau sah.

Par example :

Va propun un exercitiu simplu : sa ne imaginam ca pe lumea asta ar exista 2xMonica (fosta) Columbeanu sau 2xPSD sau 2xCecredetivoicaemairidicolpepamant! Ati putea trai cu gandul asta?
Dar daca, sa zicem, ne-am confrunta cu o ecuatie de tip 2xOana Zavoranu=p? Ce s-ar intampla atunci? Faceti-va o imagine cat mai clara, ca sa aveti termen de comparatie atunci cand/daca Querida isi va vedea visul cu ochii.
Care vis si care-i treaba?
Mi-am amintit ca once upon a time, cand eram la metrou, am citit ziarul Click din mana unei doamne. Si nenorocitul ala de ziar ma anunta pe mine ca Oana Zavoranu are de gand sa se cloneze. Si nu doar pe ea, ci si pe motanul ei, Marty.
Nu comentez! Lesne de inteles de ce. Am vrut numai sa impartasesc cu voi aceasta imensitate! Acuma, na... Nu stiu cat o fi de veche dorinta asta a ei ( veche e clar, daca am citit eu despre ea cand eram in metrou), dar in materie de stupiditate duce vreo cateva secole in spate, ca sa zic asa...

Saaaaaau, mai aflu uneori de personalitati de-astea notorii.

Tot auzeam intr-un timp de pe buzele tuturor un nume falnic, ca o cioara: Andreea Tonciu. Si ma simteam prost ca nu stiam despre ce e vorba. Asa ca m-am interesat. Believe it or not, m-am interesat!

Andreea Tonciu se dezbraca des! In public! Andreea Tonciu este o fosta : fosta prezentatoare goala de la rubrica Vremea din Libertatea, fosta iubita a lu’ Pul(h)an [ si nu, habar n-am cine este Pulhan], fosta asistenta a lu’ Bahmu. Urmand cursul firesc al ratiunii, am putea conchide ca Andreea Tonciu “ nu este” in societatea romaneasca. Vrea sa fie, saraca, dar nu poate. Asa ca se dezbraca, in speranta ca va fi candva.
Cu sufletul plin de scepticism va anunt ca duduia asta si-a inceput cariera [ !? ] la ziarul Libertatea, prezicand vremea dezbracata. Apoi a fost remarcata de celebra Bahmu' si recrutata la Kanal D. Bahmu' i-a facut vant, avertizand poporul ca Tonciu este " o parasuta proasta, cu nasul mare si fitoasa". Deiutza a replicat, dandu-i moderatoarei ceea ce Teo [ de la Cafe Deko ] numeste "solutia finala in Romania " : "Asta-i viata! "

Fascinant

Sa va mai spun? Ca si-a tatuat glezna [ WOW! ] , ca si-a marit buzele, ca a primit un ceas DA HAUR de la nu-stiu-ce-rahat-de-fotbalist? Ca masoara 1.75 si cantareste 51kg? Ca s-a pupat insistent cu papadia de Sanziana [ n.r. e vorba despre Sanziana Buruiana] ca sa "redirectioneze privirile barbare ale unor masculi care le asupreau feminitatea" ?
In prezent, Andreea este tare fericita! Isi dorea "un barbat cu suflet sensibil" si l-a gasit in persoana lu' Mitea [ fotbalist si el ] . Se vor casatori la anu' si vor copii, un caine alb si o casa cu flori pe pervaz, probabil.

"Nu ma veti mai vedea la televizor, pe podiumuri. Renunt la tot pentru Nicolae. El este dragostea vietii mele, viitorul meu. Sunt dispusa sa fac orice pentru fericirea lui.."

In continuare nu sunt un fan al mondenitatilor! Doar ca atunci cand sunt in sah, simt nevoia sa ma consult si cu altii [ voi, in situatia de fata ] . Ei, genul asta de oameni [ a se citi divele, jurnalistii care le redacteaza biografiile si idiotii ca mine care mai pierd cate un minut/o ora/3 zile/o viata citindu-le ] ma pun pe mine in sah mat. Pur si simplu, nu pot sa-mi dau un raspuns la urmatoarea intrebare : What the fuck!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu