joi, 23 septembrie 2010

My one true girlfriend... besides my right hand



Lăsând glumele la o parte - I do wuv my guitar... in a non-erotic way. și ieri i-am adus niște îmbunătățiri considerabile: corzi noi (de-alea ieftine de la Carrefour, care au venit și cu o pană nouă), cablu nou (de-ăla ieftin, de la ”nenea Franz”) și căști noi (pe cele vechi le-a distrus mama când a venit la mine în cameră, și a călcat din greșeală pe ele.
Acum, mă simt pregătit pentru un an nou universitar!

In other news, aseară am făcut și niște mici modificări pe blog, pe care nu le-am discutat întâi cu voi, dar cu care presupun că sunteți de acord...

1. Toți avem acum privilegii de admin - nu mai e nevoie să intrăm de pe contul ”academiatie” ca să facem modificări la layout and whatnot.
2. Am adăugat un buton de ”like”, după ce am văzut unul din comentariile Corinei. Pot să-l dau jos fără probleme, dacă vă incomodează. Also, dacă schimbă careva layout-ul, trebuie să-i facă o mică modificare ca să funcționeze din nou butonul. Dacă credeți că vă descurcați, căutați pe Google... dacă nu, trebuie doar să mă anunțați.

De asemenea, dacă am făcut totul cum trebuie, ar trebui să apară la sfârșitul postului și niște opțiuni ca să puteți să dați share la postul ăsta prin Google Buzz, Faceboo și Twitter. Dacă merge, și dacă vreți, vă arăt și vouă cum să faceți.

Un comentariu: