marți, 14 decembrie 2010

ExcITe - prima experienta de software design

Doar o zi, micutule, ai stat cu mine (iau contravaloarea lui, intr-un fel). Ai aparut pe neasteptate si nu stiu daca te merit.
Esti frumos si destept, dar in general nu o sa te folosesc prea des, asa ca te dau mai departe.
Niciodata nu cred ca o sa-mi cumpar un fratior de-al tau asa de costisitor, nu sunt nici gamer nici grafician.

Multumiri: Csongor, Alexandrina, Liviu - echipa Fusion - pentru ca datorita voua am luat acest premiu.

Am avut de facut un site de licitatii. (detalii)

Ca sfat, participati la proiecte din domeniul vostru. Eu de exemplu, vad altfel acum un site, si urmaresc mai mult cum este implementat, gandindu-ma daca eu l-as putea realizeza si eu(e chestiune de timp sau de cunostinte?), am invatat ca trebuie sa ma pregatesc mai mult si sa ma daruiesc mai mult.
Sper ca urmatorul proiect sa fie in curand.

5 comentarii:

  1. Bravooo! Felicitari Cama, ma bucur mult pentru tine si pentru echipa ta >:D<. Dar repet, BUCURA-TE PREMII! E frumos ca ai decis sa dai mausul altcuiva dar e al tau, ai muncit pentru el, il meriti si ar trebui sa il pastrezi ca o amintire macar, de cate ori il folosesti iti amintesti de proiect si de o prima reusita. Si sper ca te-ai razdit in legatura cu modul in care vei cheltuii banii castigati... inteleg de ce dar totusi... ia ceva ce iti place de ei. Felicitari inca odata :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am inteles exact ce vrei sa faci cu mouse-ul, da' ma bucur mult ca l-ai castigat, >:D< am auzit in schimb ce vrei sa faci cu banii castigati...i think you're overreacting :D eu te-as sfatui sa mergi sa-i bei sau sa-ti cumperi o caciula frumoasa, un cadou frumos pentru mama ta, sau sa-i folosesti pentru orice altceva care te incanta... si sa nu-ti faci griji mai ales..then again, i'm not wearing your shoes, stii tu cel mai bine ce ai de facut... :)
    Spor mult si sa stii ca te astept acasa!

    P.S. am auzit ca voi doi [ as in tu si Ionut] aveti ceva de scris pe blog...de ce nu apare? time's pretty darn fast, sa stiti :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, bre!!!
    Si, desi sunt de acord cu Ionut - ca ar fi fost frumos sa pastrezi mouse-ul, asa, ca amintire - ma bucur ca ai decis sa te lepezi de el. Fuckin' Microsoft, cu tehnologiile lor closed-minded and closed-source...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bogdan, ar trebui sa ne povestesti mai multe...
    Aaa, deci asta era motivul pt care disparusesi complet din peisaj :P
    si in final..Bravooo!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. aa, am uitat sa spun ca eu initial nu m-am prins ca ala-i un mouse :P

    RăspundețiȘtergere