joi, 16 decembrie 2010

Secret Santa

Ok, deci lista finala a celor care vor sa participe este urmatoarea:
Adina,Andra,Andrei,Bogdan,Corina,Darius,Dragos,Filip,Ionut

Regulile sunt:
1) dupa primirea mailului "adevarat" nu ai voie sa spui NIMANUI cui trebuie sa iei cadou;
2) trebuie sa te przinti in ziua (pe care o vom stabili ulterior) cand se dau cadourile, fara scuze!
3) nu sunt perimise (evident) schimburi de nume de persoane, daca il nimeresti pe X, atunci lui X ii cumperi cadou...
*4) ok, alta regula, pentru cei care inca nu au luat cadou, am vorbit cu adina si andra si am stabilit sa pune o suma minima si maxima pentru cadouri, sa fim toti pe aceeasi lungine de unda, cat de cat, deci: CADOUL SA AIBA PRETUL INTRE 10 si 30 LEI
*5) cadoul NU trebuie sa fie perisabil ( fara flori, mancare, bautura, etc), sau daca vrei musai poate fi si perisabil dar tre sa mai luati si un obiect ceva pe langa... scopul e sa ne ramana ceva ca amintire.

Daca aveti alte sugestii, completari, va rog sa imi spuneti, din nou. :P

Data cand ne intalnim pentru Secret Santa este MARTI 28 decembrie, din cate am inteles de la Andra vom merge la ea, daca se modifica ceva va anunt!

20 de comentarii:

  1. Pana acum, am primit mail de "repartitie" eu, Ionut si Bogdan... Daca cineva n-a primit, sa posteze un comment. Daca a primit, sa posteze oricum :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vorbit cu Darius si a primit si el mail.

    RăspundețiȘtergere
  3. OK! Eu am primit noul mail.. al treilea, care sper sa fie cu noroc! *fingers crossed*

    Also, scuze pentru lipsa de randuri noi in continutul mailului. Codul l-am modificat in ultima clipa, ca am partial peste 1h si jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit mailul 3.
    Andrei, cand vei citi mailul asta, 'probabil' ca vei fi dat deja partialul. Asa ca, sa iei o nota mare! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun, si eu l-am primit pe al 3-lea, va rog, va roooog atentie mare, as vrea ca asta sa fie ultimul. :P
    *Tin sa ii multumesc lui Andrei pentru program si scuze pentru ca l-am facut sa il tot testeze: MULTUMIM ANDREI!
    **Pana acum ai dat deja partialul deci nu are rost sa iti mai urez succes dar sunt sigur ca te-ai descurcat de minune. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa...sper sa nu o mai dam in bara si a 4 oara ca va sanctionez si imi aleg eu cui sa ii fac un cadou :P.Sa faceti cadouri frumoase si scumpe sa nu va zgarciti :P
    By the way...it's me darius:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) darius e tare
    am si eu mailu 3:p
    FINALLY

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, acum nu ne ramane de vazut decat sa stabilim data, daca e posibil si locul unde ne vom intalni. Locul tre sa fie la cineva acasa pentru ca tre sa facem in asa fel incat sa adunam cadourile intr-un loc fara sa ne vedem unii pe altii, deci daca e cineva singur in perioada asta si e dispus sa ne gazduiasca pentru 1-2-3 ore ii ramanem recunoscatori. Daca nu e nimeni... mergem la Darius :)).
    Bun, deci va rog sa lasati comment mai jos cu zilele cand sunteti disponibil, apoi in functie de raspunsurile voastre alegem ziua.
    *Cine nu posteaza inseamna ca e de acord cu orice zi deci va trebui sa vina cand hotaram... daca nu vine (din orice motiv) va fi omorat in somn...
    Am scris o gramada, cred ca mai bine faceam un post separat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu pot sigur pe 26. Dupa s-ar putea sa trebuiasca sa plec la tara pana pe 28, da' nu sunt sigura inca.. :-s

    RăspundețiȘtergere
  10. Andrei insista sa le amintesc tuturor ca si eu am primit al 3-lea mail.. Well, I did :D

    RăspundețiȘtergere
  11. 28, marti seara, atunci, din cate stiu poate si filip si ionut, e ok si pt mine, restul ce ziceti?

    RăspundețiȘtergere
  12. mai pe 28 stiu ca vroiau sa ne intralnim care din fost clasa suntem pe aci..cik venea si costi..eu cred ca am exagerat un pic cu secret Santa si ar trebui sa fim mai chill..prea ne-am inversunat cu vaaii sa nu vada care cumva cine de la cine.. nu stiu e parerea mea......

    RăspundețiȘtergere
  13. ..si daca chiar am fi vrut s ane vedem as amult..nu ar fi trebuit s a fie asa complicat..nu suntem inca persoane lucratoare si cu copii plangand acasa:p

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt sigur ca puteti rupe o ora din timpul vostru sa veniti chiar daca mai aveti ceva planificat in aceeasi zi, mai devreme nu putem pentru ca e plecat Filip la tara, se intoarce abia pe 28, iar mai tarziu... deja vine Revelionul. :P
    Si in legatura cu "sa nu vada care cumva cine de la cine"... posibil sa fi exagerat, dar se numeste Secret Santa, care ar mai fi fost rostul daca ne-am fi spus?

    RăspundețiȘtergere