duminică, 7 februarie 2010

bââârrr!

Oameni buni, m-a înebunit pe mine facultatea asta de tot sau IAR ninge??? Nu am văzut așa iarna în viața mea!!! VISCOL, ninsoare și iar ninsoare!!! vreau să vină primăvara, să mă izbească soarele peste fața, să mă plimb prin parc și să primesc ghiocei :)
Nu, nu țin neapărat să mă imbrățișeze cineva:P, vreau să treacă sesiunea și să vină primăvara...pentru că așa o să apară și EL.... acum e împotmolit în zăpadă și șade zgribulit de frig pe undeva!!
Ohhh, hai soare, hai!!!



P.S. faptul că e cu adevărat frig și ninge nu exclude nebunia mea:P, feriți-vă!!!!!!!!!!

6 comentarii:

  1. Da, bre!! M-am săturat de atâta ninsoare. M-am săturat de zăpadă, polei și fleșcăială pe jos. Vreau pământ uscat, pe care nu cazi sau să aluneci decât dacă ești blegozaurus maximus. Și... la mine a cam trecut sesiunea... așa că aștept ”maratonul” de acasă.

    Iar cât despre ”EL” (presupun că nu vorbești de Doamne-Doamne) ... care stă impotmolit în zăpadă și șade zgribulit de frig...Vrei sa spui ca EL e de fapt un câine? Te-ai convertit de la STELISM la DINAMOVISM (ăia-s cu câinii roșii, nu?) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci esti indragostita de un boschetar?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucurasem zilele astea ca ningea in Severin. Eu privesc lucrurile dintr-o alta privinta. De fapt si taranii se bucura cand vara ploua ca sa se faca recolta, iar tinerii se intristeaza pentru ca nu se pot duce la strand, ca nu au ce face afara cand ploua.
    Astazi vroiam sa am parte iar de ninsoare.
    Dar, fie vremea buna/rea, mergem inainte!

    RăspundețiȘtergere