marți, 2 februarie 2010

Joyeux anniversaire!

Cine e nascut in februarie, hai sus! hai sus!

Cine e nascut cu fix o luna inaintea mea [ ;;)] ?
Cine va lasa alcoolu' sa curga vacanta asta care are sa vina si care este? [ ;;)]
Cine schimba astazi prefixu' ?
Cine se hodorogeste putin cate putin incepand de azi?
Cine e prima persoana de pe blog care face 20?
Cine moare primu' ?

La multi ani, sarbatoritule! A(n) Academia Tie, desi imprastiata in 4 zari, is with you today! And I shall be stalking you to death, ca sa fiu sigura ca am ce bea in vacanta >:)

P.S. Aviz potentialilor necunoscatori: astazi e ziua lu' Filip, dar nu-i spuneti ca v-am zis eu :D

P.P.S. Filip, here's to you..and to me...and to every drunkard ever:

10 comentarii:

  1. Mersi fain,Andra! Prea tare mesajul!!! Totusi ai putea sa scoti faza aia cu cine moare primu:-P

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Filip, sa dea domnu' sa castigi la loto si sa ne faci cinste toata viata! :>

    RăspundețiȘtergere
  3. @Filip: m-ar interesa sa stiu cand vii acasa :D si cat stai acasa :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca o sa vin pe 12-13 feb si cat stau e greu de spus.In cel mai bun caz pana pe 19.

    RăspundețiȘtergere
  5. baaaaa baieteeee, am inabunit cu facultatea asta..cat pe ce sa uit, te puuuuup si te imbratisez cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa-mi fie iertata intarzierea, dar ieri, pe vremea asta, nu mai aveam niciun byte de trafic disponibil.
    La multi ani, si fie ca raspunsul la ultima intrebare din postul Andrei sa nu fii tu! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ehee, Filip, ce mai?! E clar. De-a dreptul m-a innebunit facultatea asta si examenul la marketing de pe 2 februarie :))

    Am uitat.

    Iti spun insa acum, "La multi ani", multi, multi, multi.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Stati flexati!", ce atata stres? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. ooo da...ce atata stres?? glumesti?..facultate asta ma termina:P

    RăspundețiȘtergere