marți, 16 februarie 2010

Marti, 16feb2010

Day one: last thoughts before getting my sick lashes together:

1. N-o sa mai fac niciodata baie dimineata devreme.
2. Grey's anatomy. Grey's anatomy. Grey's anatomy. [I'm not obsessed] Grey's anatomy. Grey's anatomy... [ Who am I kidding? I simply love Grey's anatomy]
3. Maine beau Cola. No matter what!
4. Sa nu uit sa-mi schimb buletinu' .
5. Azi am avut unghiile urate.
6. Trebuie neaparat sa am macar un gand constructiv. In seara asta or any other time... Pentru blog, nu pentru mine :D
7. Cama si Vlad or sa moara first thing in the morning. Pentru ca de cand cu ei si "ce film luam?" laptopul meu e " sectionat." Adica? Adica ecranu' ala nenorocit e impartit in 2 parti negre si o parte enervant de mica pe care eu vad ceea ce scriu. Have I made myself clear?
P.S. I cannot tell how you feel if you're standing there as if you're the freaking Stonehenge. And I cannot tell how I feel if you're standing there as if you're the freaking Stonehenge. Seriously now!

Nity night, A(n) academia tie-ers!

3 comentarii:

  1. Ecran sectionat in 2 parti negre? Hmm... daca iti apar 2 dungi negre, una in stanga si una in dreapta e din cauza rezolutiei (a ramas 1024x768 ca la monitorul de la calc), ca sa revina la normal dai:
    Click dreapta-> Personalize-> Display(partea din stanga jos a ferestrei, e scris mic si nasol)-> Adjust resolution(partea din stanga a ferestrei) -> Pui rezolutia ecanului tau (tragi bara de la rezolutie pana unde scrie "Recomended" ar trebuii sa ai 1366x768).
    Cred ca se rezolva si daca dai restart, adica in clipa in care citesti mesajul meu problema e deja rezolvata si am scris pasii de pomana.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))tare, ionut:D..da, grey's anatomy e tare:D...la ce sezon esti?te-ai intors in bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ionut: =)) cred ca a venit un spiridus specializat in IT peste noapte si a facut ce-ai zis tu in locu' meu. Laptopu' se simte foarte bine :D si iti e recunoscator pentru incercarea de a-l ajuta...
    Ne vedem diseara!

    @Corina: am inceput sa ma uit la el vineri.... si am ajuns abia pe la episodu' 7 din sezonu' 2... da' ma uit cam la vreo 3 -4 episoade pe zi, deci o sa-l dau gata in no time...

    Lesne de inteles, n-am venit in Bucuresti inca; altfel, n-as avea atata timp pt Grey :D
    Daaaaaaaar! O sa vin vineri sau sambata...sambata cel mai probabil :">

    RăspundețiȘtergere