joi, 25 februarie 2010

CDL!!!

Yay!! Am fost acceptat la CDL! Simțeam nevoia să menționez asta aici, deși _intenționez_ să-mi povestesc experiențele de acolo pe blogul personal (ca să nu îl declar oficial mort).
De asemenea, sunt bucuros că semestrul ăsta nu mai am profesor tip Iancu (adică unul care să dea note random), sau care să necesite pupincurism. Și nu mai e decât o singură matematică, pe care o fac cu un prof bătrân moldovean care scrie atât de repede la curs, că parcă am senzația că în orice moment ar putea face un atac de cord. Oh well, one of these years...

3 comentarii:

  1. Bravo, Andrei, si succes la acest CDL!
    P.S: Cine mai are si alte bloguri sa le mentioneze aici, ca sa stim sa le urmarim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Senchiu! Și am adăgat în partea de sus... momentan, sunt numai blogul meu si... blogul Andrei de care știu sigur că încă mai trăiește...
    Cei care au și știu parola de admin, să intre și să-și adauge... iar dacă nu știu parola, să urle la mine sau la cine o mai știe...

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Am " traversat" si eu site-ul ala astazi...super!

    P.S. That was me saying congrats :D

    RăspundețiȘtergere