miercuri, 10 februarie 2010

Trying out new things!


În acest moment, scriu în mod comfortabil din poziție orizontală, din patul din cămin, de pe iPod. M-am gândit că trebuie s-o încerc și p-asta.
La ora asta, din cauza o oboselii - sau a lipsei sale desăvârșite, am o grămadă de idei. Spre exemplu, acum vreo jumătate de oră m-am tot chitărit până am început să transpir - then again, nu e ușor să-ți vină să transpiri, la cât de cald e în cameră. Ideea e că nu exersam, ci făceam mici încercări de improvizație. Și deși au ieșit multe chestii nașpa, am obținut și niște riffuri chiar decente (din perspectiva mea de "ruacăr"). Mi se par extraordinare aceste momente, și mă enervează că de foarte multe ori, pierd multe din aceste idei. Și de aceea, m-am gândit că ar fi interesant să încercăm în perioada următoare următorul experiment : fiecare este obligat timp de o săptămână să posteze ZILNIC înainte de culcare absolut tot ceea ce îi trece prin minte; orice idee, oricât de tâmpită. Toți ceilalţi pot posta și ei pe blog în acea săptămână, însă fiecare va trebui să aibă la activ o săptămâna de postat zilnc. A, și toți ceilalţi trebuie să ofere cel puțin un comentariu pe săptămână.
Well? Whaddaya think? Sunteți de acordeon? Aveți alte sugestii? Respond or DIE !!!


4 comentarii:

  1. Esti foarte optimist prietene, daca vei reusi sa ii convingi pe toti sa posteze zilnic vei avea respectul meu desavarsit. Eu, pesimist(dupa parerea unora si realist dupa a mea *cough*) cum sunt de felul meu as propune 1 post si 1 comment pe saptamana si cred ca ar fi destul. Dar daca stau totusi si ma gandesc mai bine nu cred ca ar fi o idee buna sa ii "obligam" pe oameni sa posteze, ei trebuie sa faca asta cand si cum simt ei, stii cum e "dragoste cu sila nu se poate". Gata, mi-am exprimat parerea deci nu voi muri. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai... eu ma gandeam la ceva gen provocare: ori faci aia, ori primesti o pedeapsa/porunca. Ceva fezabil. Si cine spune ca nu poate sa-si dedice o saptamana din viata scopului astuia, minte cu desavarsire - posturile nu trebuie sa fie lungi si detalitate... dar nici sa fie copy/paste dupa citate pe care le-ai gasit undeva. Sa fie pur si simplu ultimele ganduri dinainte de culcare.
    Also, sunt de acord ca o saptamana e putin cam optimist, insa o singura zi pe saptamana e inacceptabil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmm... not a bad idea! Numai ca, in ceea ce ma priveste, se intampla de multe ori sa nu ma gandesc la un lucru de interes colectiv...Multe chestii care-mi trec prin cap sunt legate de mine si de poneii mei si nu stiu daca cineva ar vrea sa citeasca...
    Merge scris absolut orice suntem dispusi sa impartasim? Sau trebuie sa cernem numai lucrurile interesante/amuzante/fezabile?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dude... as long as you post, ANYTHING goes!

    RăspundețiȘtergere