marți, 23 februarie 2010

"Politehnicus"

In primul rand, propun sa alegeti o alta tema de blog adecvata; doar am scapat de S(tr)esiune...

In al doilea rand astazi fu prima zi din acest semestru si, ca de obicei, am inceput cu entuziasm si mi-au placut toate cele 3 laboratoare pe care le-am avut. Multumit pentru ca am simtit ca pe mai departe ma pot prezenta asistentilor cu orice intrebare si ei sunt dispusi sa ma ajute. (va spun mai tarziu daca intuitia mea concorda cu realitatea, sau daca vor mai fi asa de disponibili, o sa ma gandesc cu ce am gresit semestrul trecut). Pana la urma relatia mea cu ei o sa fie placuta atata timp cat invat, pentru ca asa stiu despre ce se vorbeste la ora si poate o sa le pun intrebari cu ce nu inteleg. Toate par bune. La sfarsitul zilei am invatat cateva comenzi in terminal-ul din linux si functii in matlab.

Sa avem zile bune in continuare, prieteni!

4 comentarii:

  1. Mie mi se par si mai plictisitoare materiile astea decat cele din semestrul precedent si profii un pic mai diliti...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Insemna ca e doar o chestie de perspectiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar mie mi se pare criminal modu' lu' Filip de-a pune problema :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))..sunteti tari, eu inca nu am inceput..oricum o sa incep cu un ALT examen:D

    RăspundețiȘtergere