duminică, 18 octombrie 2009

And the winner is.....

Fericitul castigator al "concursului" meu este nimeni altul decat Andrei, pe care il felicit. Bravo bre! Ai gasit repede raspunsul doar dupa primul indiciu, felicitari!

Le multumesc celor care si-au aratat interesul fata de concurs si le zic "better luck next time". Nu prea mi-am atins scopul (vroiam sa posteze mai multi commenturi ca sa mai aiba si umilul nostru blog niste commenturi pe ici pe colo), data viitoare il fac mai complicat si nu va mai dau indicii, sa va las sa va chinuiti pe el si sa postati comenturi in care sa va aratati frustrarea si nervii provocati de ghicitorile mele (evil laugh: Muhahahahaha!). Bun, in incheiere vreau sa le las celorlalti un premiu de consolare, ceva amzant (cel putin mie mi-a adus un zambet pe fata), petru a-l vedea da-ti click
AICI.
Pana data viitoare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu