vineri, 23 octombrie 2009

Pliante, pliante ... și pliante

Un lucru pe care l-am observat încă din prima zi în care am pășit în Regie este faptul că există o cantitate uriașă de distribuitori de pliante pe metrul pătrat. Mergând numai 5 minute pe ORIUNDE prin Regie, în mod cert te vei alege cu o grămadă de pliante.
ZILNIC am primit cel puțin câte un flyer care oferă o ”beutură” gratis in Club Maxx sau mai știu eu unde - și, din câte am înțeles de la colegii mei de modul, poți să te duci acolo cu mai multe flyere, și primești pentru FIECARE câte o ”beutură”.
Cartele de telefon moca sau foarte ieftine - distribuite direct în cameră, sau pe la facultate... și câte și mai câte chestii moca prin Carrefour.... sau chiar și numai pe stradă. WTF???
Iaurt gratis, cartele Orange gratis, cartele Cosmote gratis, Coca Cola gratis, pungă cu dulciurele, cupoane de discount și chestii prin facultate.... Burn la 3 RON...
Mă gândesc că toți boschetarii n-ar trebui decât să se plimbe mai des prin Regie, și ar trăi o viață mult mai bună.... ar strânge hârtie pentru foc... apoi s-ar duce prin Carrefour pentru niște haleală gratis - când e la promoție - și apoi mai rămâne doar să facă o legitimație de student falsă ca să poată să intre în Maxx să bea. OK, ultima parte e mai dificilă, but still....
Sunt cumva singurul care se simte asaltat de spam? E așa și prin Temeșvar? Prin Severin? Pe la Vlad?

3 comentarii:

  1. Deocamdată au fost inutile pliantele pe care le-am primit (comandă o pizza și primești una ”gratis”, ”beutură” gratis cu pliantul sau intrare gratis pentru studente în club-uri). Și cum poate ați observat, predomină fetele la distribuit pliante (aici în Temeswar numai fete îs cu asta). Le găsești pe Aleea Studenților, sau uneori chiar ne bat la ușă în cămin. Azi eram grăbit să merg la cursul de fizică pentru recapitulare din liceu și am ignorat spam-ul chiar de la ușa căminului. Apoi am regretat; împărțeau șampon sau gel de duș, din câte am văzut la alții. Asta e! Iar mă spăl cu șamponul lui Lucian.

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi aici sunt și băieți și fete care distribuie pliante.... Dar eu iau numai de la fete.... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine nu impart pliante nici fete si nici baieti... doar gasesc pliantele in cutia postla ...Ce sa fac, asta e!
    (sa nu intelegeti ca eu cred ele se materializeaza acolo, stiu ca le aduce careva, baiat sau fata, dar eu nu ii vad)

    RăspundețiȘtergere