joi, 15 octombrie 2009

Concurs! (oarecum...)

Salutare tuturor, azi m-am uitat peste blog si am vazut postul lui Andrei in care ne roaga pe cei care avem net sa mai postam din cand in cand, cum eu sunt unul din ei.... uite-ma. M-am gandit ce as putea spune despre viata mea anosta si ce envenimente recente ar merita sa fie postate pe blog dar dupa cateva minute mi-am dat seama ca nu exista asa ceva (trist nu?). Oricum, intr-un final am realizat ca nu e deajuns sa scriu un post ar trebui altceva ceva care sa ii faca pe ceilalti sa posteze la randul lor asa ca mi-a venit ideea sa facem ceva interactiv, un fel de concurs. Ideea mea este urmtoarea:
  • Mai jos am scris un text care la prima vedere pare o adunatura de litere pusa la intamplare, ei bine nu este, printre litere se afla un mesaj pe care voi trebuie sa il descoperiti;
Rezolvare:
...................................

.......... M C N I O G M ..........

.......... D N E G I U E ..........
.......... N L M G A M N ..........
.......... I G F E O N G ..........
.......... E I S M N T I ..........
.......... S M E N P M I ..........
.......... G A G E R N T ..........
...................................

=>CODULAFOSTSPART =>CODUL A FOST SPART
Se eliminau toate literele cuvantului "MINGE", literele ramase formau raspunsul.
  • Cheia rezolvarii acestui text este cuvantul "minge" mai mult de atat nu va pot spune momentan, prea greu nu este (doar a fost gandit de mine) trebuie doar sa aveti putina intuitie si sa fiti atenti.
  • Daca aveti nelamuriri sau credeti ca ati gasit raspunsul postati un coment. Primul care gaseste raspunsul primeste un "premiu"care inca nu stiu in ce va consta sau daca macar va fi unul, gasesc eu ceva. Edit: premiul va fi un suc/o bere/tequila shot din partea mea pentru primul care reuseste sa descifreze textul (sau orice alt lucru care nu va depasi modesta suma de 10 lei).
  • In cazul in care nimeni nu gaseste raspunsul dupa 5 zile (nu cred ca va fi cazul) voi incepe sa dau indicii (1/zi) pana cand cineva gaseste rezolvarea.
  • Nu se ia in considerare decat raspunsul exact si nu "aproximari"ale acestuia.
  • Succes!
Indiciul #1: din cate am observat voi ati incercat sa gasiti cuvinte scrise pe orizontala /verticala/diagonala, ei bine, nu sunteti pe calea cea buna, daca cuvintele ar fi fost la vedere nu v-as fi spus sa folositi "minge"pentru a ajunge la raspunsul corect.

*Acum nu ramane decat sa sper ca va participa careva si ca nu m-am straduit de pomana. E prima oara cand fac asa ceva asa ca daca am facut o greseala sa nu ma injurati... prea rau.

2 comentarii: