marți, 20 octombrie 2009

Elvețianul Klaus Kenneth

Cunoștințe, Încredere, Frumusețe, Albastru, Întrebare, Teamă, Atenție, Germană, Sinucidere, Diavol, Simțire, Dumnezeu, Îngăduință, Perspectivă, Prezent, Așteptări, Timp...!
Cine este Klaus? Un elvețian simpatic, dar care a suferit foarte mult, de multe ori vrând să-și curme viața. A avut și o formație de rock. A practicat yoga, hinduismul, vrăjitoria, budismul, iar acum este ortodox (de 20 de ani - și se simte ca la început).
Ce am aflat de la el? Ne-a împărășit că în perioada hipiotă au murit mai mulți oameni sufletește decât numărul morților din al doilea război mondial. Eu nu cunosc deloc această problemă și nu știam de acest aspect.
Pe de altă parte omul ăsta a făcut lucrurui nefirești și din cauza asta e puțin credibil. Ajunsese, în timp ce practica religia hindusă (apropo, s-a constatat că sunt peste un milion de zei hinduși) să fie un fel de mediu, putând să vadă ce gândește persoana cu care vorbește. Altele stranii, despre care mulți se îndoiesc că sunt posibile (nu, Gabi?), sunt levitarea sau părăsirea trupului de către suflet.
Da, și mie îmi vine greu să cred în adevărul lucrurilor povestite.
Până la urmă a fost perseverent în căutarea lui și nu a umblat niciodată cu jumătăți de măsură. Le-a încercat pe toate. Asta îmi aduce aminte de: ”Toate să le încercați, țineți ce este bine!” (I Tesaloniceni 5, 21)
Warum hat Gott das zugelassen?
Jede Geschichte eines Menschen mit Gott ist spannend!

6 comentarii:

  1. Cama, sa zicem ca partea cu cititul gandurilor as putea sa o inghit, un om poate intui ce gandeste celalalt si poate fi considerata o "citire a gandurilor" (de exemplu cand noi trcem pe langa o shaormarie si Andra este cu noi ea gandeste "mmm... ce as mai manca o shaorma" eu stiu asta dar nu ma pot numi un mediu...). Dar, rad acum pentru ca imi amintesc discutia cu tine pe acest subiect, oricat ai incerca tu sau oricine altcineva sa ma convinga ca un om poate levita fara sa fie ajutat de ceva/cineva nu va reusi. M-ar putea convinge doar daca ar veni in fata mea si ar "levita"... Sunt curios ce cred ceilalti si cu ocazia asta ii rog sa scrie un comment in care sa zica daca ei cred/nu cred ca lucurrile de genul asta sunt posibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lucrul la care te refereai tu , Ionut, se numeste "cold reading". Este foarte des folosit de mediumuri - intentionat sau neintentionat, constient sau inconstient. TOTDEAUNA.
    Also, normal ca nu poti 'levita' fara a utiliza o forta din exterior - ar viola legi fundamentale ale fizicii. Orice incercari ale unor oameni de a-ti demonstra ca pot sa-ti citeasca gandurile, sa leviteze, sa cace aur sau mai stiu eu ce sunt dovada fie a unei naivitati extraordinare - adica ei chiar cred ca sunt capabili sa realizeze acele lucruri din cauza unor superstitii/"viziuni"(adica halucinatii)/prejudecati s.a. - fie a unei marsavii extraordinare - adica ei doresc sa obtina profit si/sau atentie din partea celorlalti.
    Johnny, ma bucur ca esti de partea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu ma incred total in posibilitatea levitarii. Then again, nu ma pricep la fizica si nici nu am citit suficient despre treburi din astea ezoterice, sa le zic asa... Asa ca ma auto-proclam "agnostica" in domeniu ( si da, stiu ce inseamna agnostic la mama lui acasa; l-am folosit cu sens usor figurat, asa ca voi astia, perfectionistii, nu sariti! ) Anyway, Ionut! Avem de discutat, prietene :-w. Pai pana cand? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Off de ce va legati asa de cuvinte....?

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar pentru cei interesați pe aceeași temă (Klaus) vă dau un link:
    http://laurentiudumitru.ro/blog/2009/10/21/interviu-cu-klaus-kenneth-sunt-unul-dintre-cei-mai-fericiti-oameni-din-europa/

    RăspundețiȘtergere