joi, 15 octombrie 2009

A new life?!

OK, au trecut prima și a doua săptălună de Poli București, și cred că ar fi cazul să îmi expun părerile despre facultă.(Also, vreau ca blogul ăsta să nu crape)
Where to start? Well, profii mi se par extraordinari - chiar și dacă uneori nu înțeleg mai nimic la curs, mă edific eu acasă de pe notițe și de pe net - asistenții sunt și mai și - ținând cont că unii sunt chiar studenți în ani superiori sau proaspăt absolvenți.
Cel mai frică îmi este la fizică, pentru că facem materie complet nouă, fără să REfacem nimic de liceu, și ne sunt trântite sub nas o sumedenie de noțiuni matematice care par scoase de nicăieri. Hopefully I'll pass that as well.
Iar cât despre oameni... WHOAH! Chiar sunt extraordinar de mulțumit de colectiv - sunt oameni chiar că numai unul și unul. Iar fetele sunt toate - așa cum mi s-a spus dinainte - băieți de treabă. Și puține. Dar de treabă.
Și ÎN SFÂRȘIT îmi sunt recunoscute cunoștințele de Linux și de programare! Și la cursul de USO, mereu știu răspunsul la întrebările mai de ”pop culture” referitoare la tehnologie (gen cine e Steve Balmer, pt ce e el recunoscut, cine e Steve Jobs.. shit like that). În momentele alea simt că într-adevăr am ales facultatea potrivită, și mă simt entuziasmat.
În schimb, la alte cursuri, cum sunt cele de mate și la fizică, mă simt în timpul cursului oarecum frustrat pentru că nu înțeleg chiar tot de la curs/seminar, și sunt alții care par că ar pricepe absolut tot. But no matter! It still rocks!
All in all, am descoperit că ÎNTR-ADEVĂR, suferi un mic șoc la început, când vezi volumul IMENS de informații care îți sunt vârâte în creieri - but you probably get used to it. Either that, or you quit. Or you fail. Or you become a crazy person. Anyhoo, sper ca toți cei care AU net să se sinchisească pe viitor să mai scrie p-acilea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu