luni, 19 octombrie 2009

Still alive :)

Nu am murit. NU încă, deși era să dea mașina peste mine odată. Serios...e nu era așa rău; Spitalul Universitar era acolo :)). Să vă vorbesc despre facultate? Why would I do that? Glumesc, insă nu e chiar așa mult de spus. Un lucru e clar: așa cum a zis și adina va trebui să ne rupem creierii, coatele și ce o mai fi învățând, dar asta e. A fost alegerea noastră, deci am să încerc să nu mă plâng prea mult. Stau cu oasele în brațe, mă uit la cadavru, sparg eprubete pe la biochimie, mă chiorăsc în microscop la biofizică și încerc să trec peste ”IMENSA dragoste” pentru această materie :D. Am o grupă faină, 5 fete 5 băieți, lucrurile par să meargă chiar bine:).
Despre București: am fost în Cișmigiu, în Herăstrău, la teatru și ghiciți unde mă duc joi ;;).. hai că e ușor..aha pe GHENCEA (am să scriu impresii). Frumoase locuri. Importantă e și compania :)
cred că nu mai am coerență, sunt un pic obosită și aș vrea să mai și citesc ceva...asa că vă las cu promisiunea unor rânduri mai jmen data viitoare.....:) buenas noche!!







P. S. Mulțumesc Andra pentru post-ul tău :)) It was nice.

Un comentariu: