sâmbătă, 26 septembrie 2009

Cămiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!

O să întrerup eu logoreea Corinei prin a aduce practic primul post relevant în ceea ce mă privește - fiind postat chiar din București.
Well, let's have a look at what took place today:
- M-am dus la facultate pe la vreo 9 și jumătate.. unde am stat foarte puțin.-
- M-am cărat apoi în Regie, unde am stat la o coadă care mi se părea că nu se mai termină, dar care de fapt s-a terminat chiar destul de repede.
- Am luat în primire camera și am făcut cunoștință cu 3 din cei patru colegi ai mei; am fost foarte mulțumit, mai ales că am aflat că toți sunt nefumători, și nu sunt oameni cu fițe. Chiar oameni foarte de treabă - și cu inițiativă. În mai puțin de cred că jumătate de oră, am și schimbat butucul de la ușă și am făcut și chei de rezervă.
- Mai târziu, ne-am întors acolo - înarmați cu instrumente și substanțe de curățat și ne-am pus pe dejegozit camera. Nu fiți alarmați... eu am stat! The others did all the work! A fost puțin cam stresant pt mine, că m-am simțit cam în plus pe acolo, dar până la urmă m-am mai binedispus, când am văzut cât de bine arată camera. E mirifică! Aproape că îmi doresc ca al cincilea coleg să n-aibă nevoie de cameră. ca să nici nu fim înghesuiți
- Last thing: we went shopping for the usual shit. Eu abia aștept să folosesc tigaia ca să gătesc o omletă sau niște clătite!!!! Sper doar să facem de undeva rost de o plită ... și de un frigider... But oh well...
In summary: it are awesome right now.De mâine mă instalez complet și mă și întâlnesc cu Vlad, Adina și Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu