miercuri, 23 septembrie 2009

R: prezent!

În mod inevitabil, am apărut și eu! Eu?..care eu?..asta o să aflați pe parcurs. O să incerc să mă apropii cât pot de mult de valoarea scriitoricească a prietenilor mei. Uitați-vă la Andra, cum curg ideile, doar nu degeaba e filoloagă sau la Andrei sau la Adina. Ok, gata cu laudele :) Interesante ar fi niște subiecte reale de discuție, dar o să vină și astea... suntem și noi micuți! Așteptăm cu nerăbdare plecarea către ale noastre facultățuri, cazarea și primirea călduroasă (sau mai puțin) a colegilor, profesorilor, lumii în general. Habar nu avem, suntem un pic speriați de necunoscut dar cu un entuziasm nebun de a deveni OAMENI DE SEAMA! Cam atât pentru moment. Promitem prietenilor/cunoscuților mai mici, care ne vor vizita blog-ul, că vom împărtăși experiențe, picanterii, informații despre ce e cu facultatea asta, fie că ii zice poli, medicină sau litere.
See yaaaaaa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu