joi, 24 septembrie 2009

si aici zic: prezent!

1. Ce speli prima dată la duş?
Hmmm..buretele :))
2.Care e culoarea ta de helancă preferată?
Urăsc acest articol de îmbrăcăminte (mă scuzați dar nu știu pluralul). Îmi cumpăra maicămea crem sau gri când eram mică.
3. Îţi place cafeaua?
Deloc.
4. Cum te simţi acum?
OBOSITĂ. Am străbătut azi orașul de trei ori.
5. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
Nu mi-s îndrăgostită. Încerc să mă feresc de sentimentul ăsta, măcar o vreme... :)) (nu vă speriați, nu șoșotiți pe al colțuri).
6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Că mă țineam de mână cu Mihai Morar. Nu știu de ce.. Nu-s așa mare fan.....
7. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
O lună întreagă de cartofi prăjiți?? Are you out of your mind?Cred că v-ați sătura voi de mine apoi...
8. De ce ai o poftă puternică acum?
Cartofi prăjiți :)))))))
9. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
Ești varză= ești praf/ ești praf țăndări.
10. Muşti sau lingi îngheţata?
Dude..nu știu...e doar o înghețată.
11. Câte dormitoare are casa ta?
I
mpertinentă întrebare. 3 NANĂ. De ce?
12. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
M-a ferit Dumnezeu.
13.Îţi place brânza?
Daaa.. Întrebarea asta e la fel de inutilă ca aia cu "apa e udă?". :D
14. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Michael Jackson- Give in to me.

15. Câte ţări ai vizitat?
Să zic si eu 7. O fi bine, o fi rău. Rămân la 7.
16. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Aș vrea, dar nu bag mâna în foc că odată pusă în situație nu aș da înapoi. Who knows....
17. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Clooney?? Mais oui;;)
18.E ceva strălucitor în camera ta?
Nu.
19. Ouă albe sau maro?
:|
20. Îţi place muzica?
Oui.
21. Ai intrat vreodată într-un zid?
Când mă împingea fratemiu:)))).. În rest nu-mi amintesc.
22. Anotimpul preferat?
Obișnuia să fie iarna, dar vara asta a fost tare frumoasă..........
23. Adormi cu televizorul deschis?
Se mai întâmplă.
24. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Daa...e awesome...ești ca un bețiv notoriu :->
25. Crezi că eşti bătrân?
Sunt o divă. Nu răspund ;;)
26. Finiş. Vă vine să credeţi?
WOW!


UPDATE la
Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Aseara l-am visat pe Chivu. Era prin Severin pe la No Name. (:D :X)



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu