joi, 24 septembrie 2009

Oracol?? La 19 ani??? Oh well...

Am observat pe blogul Andrei că toți suntem invitați să completăm un ”simpatic oracol”. Ceea ce n-am mai facut din clasa a opta, când toate fetele din clasă voiau să rămână cu ceva de la toți colegii și toate colegele de atunci. So, without further ado:
1. Ce speli prima dată la duş?
Sunt fie foarte adormit, fie foarte grăbit. Nu cred că am tot timpul aceleși opțiuni.
2.Care e culoarea ta de helancă preferată?
Helancă? Do they still make those?
3.
Îţi place cafeaua?
Da, dar o cană de cafea pură are cam același efect asupra mea ca și 2-3 porții de fasole bătută, așa că prefer cele instant care au gust de cafea, dar conțin cofeină din alte surse. Sau Pepsi. Sau Cola.
4. Cum te simţi acum?
Plictisit. Dornic să mă car dracu' de aici. Dornic să-i omor pe cei de la Poli care nu mai afișează odată cele necesare pe site!
5.
Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
A fost, este și va fi întotdeauna „a”. Duuh... Adică, na... dacă o să-mi placă vreodată de vreo tipă cu nume străin, poate o să se schimbe... dar orientarea mea sexuală nu!
6.
Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Am visat că voiam să-i dau bani unui om care credeam că e cerșetor, dar era de fapt destul de bogat... sau ceva în genul ăsta... cred...
7.
Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Trick question! Nu am un singur fel de mâncare preferat, ci vreo 5-6. Și cred că aș putea să trăiesc o lună întreagă doar din mâncărurile alea, fără să mă satur de ele. S-ar putea să fiu nevoit dup-aia să nu mai mănânc nimic timp de câțiva ani dup-aia, și să devin diabetic insulino-dependent, dar nu asta era întrebarea...
8.
De ce ai o poftă puternică acum?
De plăcintă cu mere.. Oh wait, there's some in the kitchen! BRB
9.
La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
Mmmmm.... varză..... Oh, wait... nu, îmi vine în minte cântecul celor de la Vița-de-Vie!
10.
Muşti sau lingi îngheţata?
I ain't gay! Also, mușc cu buza.
11.
Câte dormitoare are casa ta?
E o problemă de perspectivă. Teoretic, unul, din moment ce e casă cu 2 camere. Dar din moment ce în ambele camere se doarme, presupun că am 2 dormitoare.
12. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Mda... but famous people are „meh”
13.
Îţi place brânza?
Foarte mult!
14.
Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Nu știu... probabil ultima a fost piesa celor de la Anthrax - Indians. Sau Be all, end all. Dap, second one!
15.
Câte ţări ai vizitat?
Andra a vizitat 7, ceea ce înseamnă că eu am vizitat 8. (Am fost și în Anglia când aveam 12 ani).
16.
Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Depinde de înălțime... și.... nu, nu cred.
17.
Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
This is a girl question, isn't it? Well, mâncare gratis! Deci, da! Cu amândoi!
18.
E ceva strălucitor în camera ta?
Și dacă ar fi, e prea întunecată cameră pentru a fi detectat.
19.
Ouă albe sau maro?
Omletă.
20.
Îţi place muzica?
Oh, ffs! Vreau întrebări mai grele!!!
21.
Ai intrat vreodată într-un zid?
Nu. The again, David Copperfield e unul dintre puținii oameni care au intrat într-un zid și au ieșit de acolo în viață.
22.
Anotimpul preferat?
Vara. La mare. În Vamă. Punct.
23.
Adormi cu televizorul deschis?
Când dorm cu un televizor în cameră, da. Uneori.
24.
Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Folosesc oportunitatea asta de a da un link direct către blogul personal. Iată-l. Punctele 13,14,15.
25.
Crezi că eşti bătrân?
Iată o întrebare mai grea! Nu.
26.
Finiş. Vă vine să credeţi?
Gata așa repede? (That's what she said).

Notez că-s singurul care a făcut numerotarea corectă :P

Un comentariu: