sâmbătă, 26 septembrie 2009

Oracol... Take Two

Pai urmand intocmai "sfatul" Andrei (mai degraba amenintarea ca daca nu raspund la intrebarile oracolului ma va lovi in mod repetat pana cand voi regreta) si gandindu-ma cat de amuzant va fi .... iata-ma, pregatit sa raspund la intrebai.

1. Ce speli prima dată la duş?
Pai, sa o iau logic, intru sub dus apoi pun mana pe sapun deci... raspunsul meu este: Prima data la dus spal mana.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Am cautat poze pe google... imi pare rau dar nu port asa ceva, dar ca sa nu fiu rau va zic culoare mea preferata: Galbenul.

3. Îţi place cafeaua?
Da, imi place, dar beau mai mult 3 in 1 ca se face usor... doar torni apa fiarta peste :P.

4. Cum te simţi acum?
Trist... purceaua d la tara a afcut 11 purcei dar 9 au fost morti. Si mai imi este si putin foame.

5. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
A, bineinteles.

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Hmmm... stiu ca am visat ceva asera.... dar e asa vag, dar in fine va spun ultimul vis pe care mi-l amintesc cu exactitate (asta pentru ca a fost foarte realist): Eram intr-un avion si avionul se prabusea.

7. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Probabil, nu voi stii cu siguranta decat daca incerc.

8. De ce ai o poftă puternică acum?
Este ora 23:13, o gustarica mi-ar prinde bine: o ciorba de burta, snitel de pui cu cartofi prajiti si un phar de vin, si la desert
o shaorma.

9. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
Pai, cand aud cuvantul varza ma gandesc imediat la o .... varza. Mi-o imaginez asa intr-o gradina de zarzavaturi, inconjurata de prietenele sale cepele si rosiile cum stau si invidiaza morcovii si castravetii ca-s mai "zvelti" ca dansele, aoleo am cam luat-o razna...

10. Muşti sau lingi îngheţata?
*Rasete* O inghit cu totul. Bine, serios acum, intrebarea asta e o bataie de joc deci nu am cum sa raspund serios la ea.

11. Câte dormitoare are casa ta?
Da ce va'ntereseaza? Am o vila cu 3 etaje si piscina (as vrea eo, 2 dormitoare).

12. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Deh,pai cum sa nu, am cunoscut pe ala cum il cheama... nup, daca stau sa ma gandesc nu am cunoscut nici o celebritate.

13. Îţi place brânza?
Nici nu imi place si nici nu imi displace, as putea zice ca branza imi este indiferenta ca si aliment.

14. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Calvin Harris - I'm not alone.

15. Câte ţări ai vizitat?
Ce sa spun, 7 - 8, laudarosilor, in Romania nu va placut, nerecunoscatorilor, revenind: eu am vizitat 1.

16. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Mai as sari, m-as pi..., pardon, as face pipi pe mine de frica pana jos dar as sari... cred.

17. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Vorba lui Andrei... wheee, free food!

18. E ceva strălucitor în camera ta?
O clipa sa ma uit, mda, becul.

19. Ouă albe sau maro?
Maro, ma voi iara va bate-ti joc de mine? Auzi la ei: "lingi sau musti inghetata", "oua albe sau maro".

20. Îţi place muzica?
DA.

21. Ai intrat vreodată într-un zid?
Nu am intrat eu in zid a intrat zidul in mine.

22. Anotimpul preferat?
Primavara, totul prinde viata.

23. Adormi cu televizorul deschis?
Niciodata.

24. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Da, nu am tinut cont de cate ori.


25. Crezi că eşti bătrân/ă?
Mdea, am 19 ani, mai am putin si ma duc dracu de tot.

26. Finiş. Vă vine să credeţi?
Credeam ca nu se mai termina, dar a fost amuzant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu