marți, 22 septembrie 2009

Mission statement (sau ce vrem noi de fapt)

Andra, mai ușor cu detaliile personale! Nu uita că posturile sunt vizibile din exterior - și poate mă pomenesc dup-aia cu nenea ăla că îmi vine direct la ușă să-mi spună că am fost ales să particip la un concurs de informatică... Oh well, back to the subject at hand!
În opinia mea, scopul acestui blog e clar: ne va ajuta să ținem legătura prin altă metodă decât mail-uri, messenger sau Facebook/Hi5/Myspace. Nothing much to it, really.
Suntem cu to(n)ții absolvenți - după cum a spus și corespondenta din studio - ai Colegiului Național ”Gheorghe Țițeica” și urmează să trecem prin perioada facultății, care cum am vrut. So... presupun că blogul s-ar putea adresa în special viitorilor studenți care vor urma aceleași facultăți ca și noi - deși asta se va stabili pe parcurs.
Important de menționat pentru posteritate este originea numelui blogului nostru. După nenumărate încercări de a folosi inițiale de la nume, de la prenume, după utilizarea mai multor site-uri care anagramează nume - am descoperit că ”Ceata de amici” se poate anagrama în ”A academia tie”. Și, deși nu e 100% perfect din punct de vedere gramatical, am decis să folosim acest nume pentru site. Now you know! A(n) academia tie = Ceata de amici. Clever, huh? We iz teh smartz!
Și acum, legătura înapoi... uh... oh, fuck it! Publicitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu