vineri, 25 septembrie 2009

logoree

Iarăși eu băi nene! Scuzați-mi logoreea dat fiind că uiltimele post-uri sunt tot ale mele. Am cam rămas singură prin orașul ăsta prăfuit (prietenii mi-au plecat la facultă) și probabil vă întrebați dacă nu am și eu altă treabă, dacă nu pun mâna pe vreo carte?? Păi nu, nu pun mâna pe nimic altceva decât bagaje, haine, oale, pantofi etc. Nu am stare căci habar nu am în ce cămin stau, cu cine stau, cum o să fie această facultă, cum o să fie oamenii, cum o să fie TOT de acum. So îmi tot plimb ochii pe site-uri, cele mai multe de sport. Știiiuu, sunt fată. Și ce? Tot imi place fotbalul :D:D
Și, revenind la ideea inițială, așa cum citeam eu diferite detalii fotbalistice dat-am de ceva EXTRAORDINAR.
Este vorba de Andreea Tonciu. aaa nu știți cine e...vă ințeleg. În fine, cică e model :->. Zicea ea acum câteva zile prin ziarele alea kinki că o să renunțe la carieră pentru Mitea (da, e gagica ăstuia care e fotbalist), pentru că "eu te IUBESC la disperare". Carieră zici? Mișto! Vreau și eu (glumesc)! Deci fata are carieră, buun. Să vedeți ce zice micuța aici (pe la minutul 3.30, dar dacă aveți timp și rabdare ascultați tot).............
Concluzie: păi cum fătucă dragă, tu nu faci nimic??? Vaaaaai ce urât. Urât, urât!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu