marți, 3 noiembrie 2009

Arde-m-ar focu'!

Am scris si pe dragutul meu blog, caruia nu-i dau link acuma, caci imi este lene sa intreprind atatea actiuni doar ca sa poata poporu' sa ma citeasca, insa inimuta mea amagita si insangerata de dor imi spune ca ar trebui sa spun si-aici.
In aparenta, sunt OK! Va uitati la mine si ce ganditi?
"Hmmm... e un pic plinuta, but then again, she's cute and pretty and funny and smart and hilarious, si nu toata lumea e ca ea.."
Sau poate nu ganditi asta, dar nu conteaza-eu o sa cred ce vreau. Cert e ca, la o prima privire, ati tinde sa credeti ca nu am de ce ma plange. Well, AM!

Tranti-v-ar Domnu' o colectie de literatura veche in crestet! Pragmaticilor! >:P

9 comentarii:

  1. Nu stiu... poate oi fi de la mine, poate nu reusesc sa imi dau seama ce vrei sa ne comunici dar in ultimul timp nu prea inteleg nimic din ce incerci sa spui (ultimele 2 posturi spre exemplu). Inca o chestie, in post ai scris: "she's cute and pretty and funny and smart and hilarious, si nu toata lumea e ca ea.." ai uitat sa adaugi modesta :P. Dar trebuie sa recunosc ca esti amuzanta... in felul tau specific.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionut: ma citeste cine vrea, ma intelege cine poate... ca pe Sartre! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine spus, jos palaria in fata ta :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok... am citit si postul de pe blogul tau si am mai inteles ce ai vrut sa spui, spre exemplu "urarea" de la sfarsit: "Tranti-v-ar Domnu' o colectie de literatura veche in crestet!" initial mi-am zis: asta de unde i-a mai venit, dar acum totul a devenit clar. Ma simt acum mult mai bine ca am reusit sa te inteleg, ooo tu rea complexa fiinta care existi. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Pfff... ma simt nevoit sa scriu inca un comment in care sa ma justific... pana nu ma ia Andra iarasi la rost: nu prea ma impac cu tastatura de la laptop, tot apas CAPS LOOCK din greSEALA, mai mnanc liter, (acum am facut asta intentionat dar in celelalte dati NU). Deci, Andra, te rog sa fii mai indulgenta cu mine in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ionut: fac tot ce pot!

    P.S. observi cat de interactvi am devenit noi doi de la un timp incoacE? Cama, oriunde ai fi, te salut cu mult drag! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andra Salutări și ție, "cute and pretty and funny and smart and hilarious girl"! Nu ți-ar trebui o căciuliță, dacă tot ninge în Severin? Știu eu ce zic! Una foarte faină. Să vii! Se apropie Crăciunul...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Cama: Tocmai i-ai spus ce o sa ii iei de Craciun... s-a cam dus surpriza :)).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ionut: deci daca era vorba despre vreo surpriza, tu o stricasi,nu el. Nu m-as fi prins de nicio aluzie din spusele lui... pai vezi cum esti tu cu lumea din juru' tau? cum strici tu surprizele? pai se poate? pai pana cand?

    P.S. ce-mi place sa fim interactivi!! :D


    @Cama: iarna, nimic nu-mi place mai tare decat lucrurile pufoase si cosy, gen caciulite, sosete groase, fulare, manusi, cani de ceai si paturi... Ador iarna! And I'll be home for Christmas... si inca o data inainte de asta...
    Ce fain e Severinu' cand esti departe de el ;))

    RăspundețiȘtergere