marți, 3 noiembrie 2009

My big debut

Dupa un partial care a fost integral aiurea, ma gandii sa imi fac si eu aparitia pe blog, deci voi incepe cu vechiul oracol care tot circula printre voi...scuze, voi termina rapid.

1. Ce speli prima dată la duş?
Mainile, ca sa continui cu restu'.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Creca gri, sau negru.

3. Îţi place cafeaua?
Da, normal, ma face sa zambesc.

4. Cum te simţi acum?
Flamand si cred ca as dormi putin.

5. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
Cred ca daca zic o litera in afara de A, ma autoproclam poponar.

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Am visat o data ca va trebuii sa postez pe blog si ca la intrebarea asta nu imi voi amintii ce sa zic. 

7. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
As incerca asta, dar nu cred ca merge. Am citit o data ca un reporter de la click a incercat sa manance o luna intreaga de la McDonalds si in saptamana a doua a vomitat si se saturase.

8. De ce ai o poftă puternică acum?
Fistic...un kilogram cel putin.

9. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
Sfecla.

10. Muşti sau lingi îngheţata?
O ling pana pot sa o musc...sper sa nu vad comenturi de la andrei legate de acest raspuns.

11. Câte dormitoare are casa ta?
5

12. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Florin Emanuel Maican...a fost o experienta cum numai o data in viata ti se poate intampla. A doua oara trebuie sa fii dobitoc sa te mai intalnesti cu el.

13. Îţi place brânza?
In afara de masline si peste, mananc orice.

14. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
David Guetta-The world is mine.

15. Câte ţări ai vizitat?
Aproape una...am trecut si eu balta la Kladovo o data.

16. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Dupa ce m-as goli de orice poate fi eliminat pe orice orificiu.

17. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Da, ca as manca gratis...sunt celebritati, doar n-o sa ma puna pe mine sa platesc.

18. E ceva strălucitor în camera ta?
Ledul de la router.

19. Ouă albe sau maro?
Exista maro? Ale cui? Raman la albe.

20. Îţi place muzica?
Ce rost isi are intrebarea asta? A raspuns careva NU pana acum?

21. Ai intrat vreodată într-un zid?
Mi s-a spus ca a intrat un zid in mine acum ceva timp. 

22. Anotimpul preferat?
Vara, ca e cald, vacanta si nu ploua decat cat sa te faca fleasca, nu si sa te faca melancolic.

23. Adormi cu televizorul deschis?
Nu.

24. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
E vreo smecherie la intrebarea asta? Daca zic da e raspuns gresit?


25. Crezi că eşti bătrân/ă?
Deloc.

26. Finiş. Vă vine să credeţi?
Da, ca am numarat intrebarile dinainte.

And this my friends, it's how is done.

I wish you all the best si ne vedem data viitoare...The End(va urma)

2 comentarii: