sâmbătă, 21 noiembrie 2009

a vota sau a nu vota?

Azi e sâmbătă, mâine e duminică...MINUNAT... aștia cu votul lor..unii dintre voi vă puteți întreba: măi da la 19 ani, nu ai altă treabă, facultă, o carte, o piesă de teatru, un film. Răspuns: da! Dar cum sa uiți că e votare, cum să nu visezi asta când peste tot sunt afișe cu băse, geoană, crin(cam ăștia apar prin severin)?....vin și eu cu o întrebare : UNDE E CRIZA, DE UNDE AȚI AVUT VOI BANI SĂ FACEȚI TOATE PANOURILE ALEA...fiecare stâlp și-a pus îmbrăcăminte nouă: portocalie, roșie sau galbenă... în prim-plan ”ochi sinceri și zâmbet de copil”....câtă dărnicie pentru săracii stâlpi și prăpăditele blocuri...astea sunt singurele ”fapte bune” pe care le-ați făcut...
ÎNTREBARE:Cum să-i mai prostim pe români, că suntem cam dezarmați?
RĂSPUNS: aaa băgăm cu Jesus....că mai ține...

0 moralitate, 0 orice..măcar stați departe de unul dintre puținele lucruri care mai sunt neparazitate de voi...

Mâine am să merg la vot, nu am să spun cu cine dar cred că se poarte deduce pe cine nu...... În turul doi mă mai găndesc..
Aștept pronosticuri și păreri despre ce o să fie mâine!



P. S. "Cu urechile veţi auzi, dar nu veţi înţelege, şi cu ochii vă veţi uita, dar nu veţi vedea" (Matei 13,14)

4 comentarii:

  1. Si eu ma duc la vot, dar nu pentru ca as fi convins ca vreunul din candidati va face ceva bun daca va iesi presedinte - but one can hope... Also, faza cu afisele electorale a fost mereu valabila, chiar si daca acuma suntem in criza economica si inainte nu eram.
    Cat despre versete din Biblie, am si eu un exemplu. Asta e unul dintre cele mai misto pe care le-am gasit pana acum:
    " De se va întâlni cineva cu o fată nelogodită şi o va prinde şi se va culca cu ea şi vor fi prinşi, atunci cel ce s-a culcat cu ea să dea tatălui fetei cincizeci de sicli de argint, iar ea să-i fie nevastă, pentru că a necinstit-o; toată viaţa lui să nu se poată despărţi de ea.". (Deuteronomul, Capitolul 22,Versetele 28-29)

    RăspundețiȘtergere
  2. Politica nu imi place ... si nici politicienii, ma voi duce bineintles sa votez desi niciunul nu se va tine de promisiunile facute: spitale renovate, scaderea taxelor, REFOOORMA IN INVATAMANT si multe altele; acum nu imi ramane de facut decat sa aleg raul mai mic dintre mai multe rele (scuze, n-am citate din Biblie si nici din alta parte... urmeaza, poate... dar cel mai probabil NU)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh well... fuck votarea! And everything else, for that matter...

    RăspundețiȘtergere