duminică, 15 noiembrie 2009

Coca-Cola va ureaza: Sarbatori fericite!

Mai este relativ mult pana la Craciun (1 luna si 10 zile ca sa fiu mai precis) dar la televizor deja a aparut "nemuritoarea" reclama de la Coca-Cola... stiti voi: Vin sarbatorile VIN sarbatorile (daca vreti sa va reimprospatati memoria dati click AICI), si trebuie sa recunosc ca aceasta melodie ma face sa ma simt "all warm and fuzzy inside"si reuseste sa ma aduca in spiritul sarbatorilor (desi mai e pana la ele), ba chiar am ajuns sa asociez Craciunul cu melodia de la Coca-Cola. Adica atunci cand imi zice cineva: "Ce iti vine in minte cand te gandesti la Craciun?" eu automat voi face urmatoarea lista in mintea mea: "Brad de Craciun, Mosu', Zapada, si... da, ati ghicit reclama Coca-Cola. Imi dau seama cat de ciudat suna dar in fine pana acum v-ati obisnuit cu mine si cu nebunia mea... sau cel putin cred ca v-ati obisnuit. In incheiere as vrea sa va intreb daca si voua va trezeste melodia aceste sentimente "craciunesti" si daca nu, atunci ce? (in afara de ce am mentionat eu: brad, mosu, zapada,colinde... ce altceva mai asociati voi cu craciunul? sa fie ceva mai putin obisnuit ca sa nu ma simt singur si neinteles ok?)

P.S: comment obligatoriu pentru toti ca altfel ma supar, deja am mentionat ca "nu am toti piticii acasa" asa ca ar fi bine sa nu ma suparati. (Grrrrr...!! >:) )

14 comentarii:

  1. Deci eu si pe Horton ( din Horton hears a who) il asociez cu Craciunu'... Si pe Jack ( din filmu' ala cu... Jack) si pe Grinch ( din filmu' cu Grinch :P )
    Lesne de inteles ca la reclama de la Coca-Cola deja intru in fibrilatii...
    Si nu stiu de ce tii tu cu tot dinadinsul sa-mi aminesti mie ( mai mult sau mai putin direct) ca inca nu e Craciunu', deci inca nu sunt acasa >:P

    Shame on you!

    P.S. Speaking of Christmas, here it is-have a cow!
    "What if Christmas doesn't come from a store? What if Christmas, perhaps, means a little bit more? "

    Muah muah!

    RăspundețiȘtergere
  2. De Grinch si Horton am auzit... dar ... care Jack? Jack si vrejul de fasole? Samurai Jack?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu maaaa... Jack ala care era schelet... De era rau, da' de fapt era bun... "Nightmare before Christmas"! asa-i zicea filmului :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, m-am lamurit :P. Deci care va fi urmatorul care va lasa comment? Pronostic: Andrei sau Cama :)), nu imi place sa gresesc asa ca pun 2. (Andra chiar daca vei scrie inca un commnet nu se va lua in calcul la pronosticul meu)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap, Andrei o sa fie urmatorul care comenteaza.
    Si sunt cumva singurul care spera sa prinda in iarna asta Pepsi Christmas Blue?

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau Andrei dar bauturile albastre nu-mi inspira incredere... /:) si apoi, ar fi sacrilegiu sa spun ca abia astept Pepsi Blue din moment ce reclama Coca-Cola imi aduce atata bucurie de Craciun :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Reclama de la cola imi aminteste de craciunurile de cand eram mic, cand stateam la bunicamea, cu tot felu' de bunatati la bot si caldura de la soba, si ma uitam la tom&jerry seara, dupa ce veneam fleasca de la o bataie cu zapada...good old days cand n-aveam treaba si eram obligat sa citesc colt alb impotriva vointei mele. Insa ce a fost a fost si acum o sa fie si mai fuzzy cand ma voi duce acasa, de craciun, dupa o perioada destul de mare in care am lipsit de pe acasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. oo da, craciunul! ce frumos:)ma ionut, mi-ai luat vorbele din "tastatura"..aseara mi-am luat o cola...din aia la 2.5l(speciala, de craciun) si cand am deschis-o parca mirosea a craciun, serios! acelasi lucru mi se intampla si cu fanta in perioada asta....sau cu mirosul de portocale decojite...off.. craciunul asta..o sa fie diferit, cred eu...:)...abia astept sa ne reunim la un vinuletz ceva..probabil in king:) hugs there!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh da, vin fiert in King, ca pe vremuri :P, asa vom face *wink*. Abia astept :D. (wow folosesc multe "emoticoane" in comentul asta, poate din cauza entuziasmului meu din clipa de fata :)) )

    RăspundețiȘtergere
  10. @Corina: mademoiselle! Sa stiti ca am sa va daruiesc un pix din partea numitului George Camalessa, care s-a prezentat la domiciliu in data de 6nov, si m-a rugat insistent sa va daruiesc o atentie, o maslina, o pastiluta :P

    Astept cu nerabdare momentul in care noi doua ne vom revedea ca sa pot sa-mi eliberez biroul de sub povara instumentului tau de scris :P

    Muah muah!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Cama, @Adina si @Vlad: ma straduiesc sa va gasesc commenturile dar nu reusesc, cred ca am probleme cu vedere... sper sa imi revin in 1-2 zile ca sa pot vedea ce ati scris :D(*aluzie*).

    RăspundețiȘtergere
  12. =))).....nebun esti mai..mereu ma amuz cand intru aci:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ehee, Cheers! Vine Craciunul! Filmuletele postate pe blogul Andrei m-au inveselit in asa masura incat sa simt nevoia de a posta comentariul asta, acum! Gata...

    RăspundețiȘtergere