miercuri, 11 noiembrie 2009

.....

Băăăăăă, mai trăiți??????????

12 comentarii:

  1. lumea sta sa invete, nu taie frunza la caini pe net ca tine :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Traim, doar ca nu postam pe blog... ma tot gandesc despre ce sa scriu, mi-a venit o tampenie in minte, daca ceva mai bun nu imi trece prin "tartacuta"... postez si tampenii (nu ca pana acum asm postat ceva inteligent/frumos/amuzant).

    RăspundețiȘtergere
  3. care nu avu curaju sa-si lase numele?:-w

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu traiesc... traiesc numai prin prisma lu' Homer si a lu' Apuleius. Asta da viata, ma!
    Au au au, unde esti tu secol XX cu literatura ta cu tot?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim: Tu-ala cu frunzele! Shoo de-aci!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cama: Wir sind sehr froh fur dich! Du sollst mir kaufen ein Geschenk. Du bist mein Weihnachtsmann dieser Jahr :>

    RăspundețiȘtergere
  7. maa ce dumnezeu tot indrugati acolo....??????

    RăspundețiȘtergere
  8. @Corina:
    Cama zice: "Sunt in viata"(I am alive -> suna mai misto in engleza)
    iar Andra zice: "Ne bucuram pentru tine! Trebuie sa imi cumperi un cadou. Tu esti Mos Craciunul meu anu asta".
    Daca am gresit corectati-ma mai germanilor:P.

    RăspundețiȘtergere