miercuri, 4 noiembrie 2009

Să-mi pun o dorință?

E prima dată când gătesc la cămin. Nu vă impacientați nu fac cine știe ce specialități... început-am de jos..cu cartofi prăjiți :X......Am curățat eu cartofii, i-am spălat, am scos reșoul pe palier(căci nu aveam cum a găti în cameră) și ce să vezi: la 2 camere mai încolo alt reșou :) hmm...”aștia gătesc o ciorbă jmen”mi-am zis eu” și mi-am văzut de treabă..acum aștept să se termine si cea de-a doua porție si o sa ma înfrupt!!!! după asta ghiciți ce?..exact...mă apuc de învățat!!!!! cei mai Jmen mușchi”mușchii antebrațului”.
Vă doresc poftă bună și spor la învățat!! :D

P. S. 1,știu că folosesc desc cuvântul ”jmen”..dar ce să fac eu dacă sună jmen :))
2. după cum spuneam gătesc pt prima dată în cămin, so tre să-mi pun o dorință. ce să fie ce să fie??..hmmm :->

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca lucrurile merg chiar asa :-? dar, hey, poti incerca... sa imi zici daca ti se implineste dorinta :P, eu iti tin pumnii. (daca iti doresti sa castigi la loto si daca ti se implineste dorinta imi dai si mie 5% din ce castigi :D?).

    RăspundețiȘtergere