marți, 22 decembrie 2009

avant -capitolul1-

"Off....bestemat ceas, iarasi suni?Deschid ochii si ma orbeste soarele asta care si-a gasit drum, nestingherit, printre jaluzelele camerei noastre. Inchid repede ceasul caci nu vreau sa te trezesc; imi esti asa frumos cand dormi, te-as privi o viata intreaga...acum trebuie sa fug, o alta zi nebuna in spital.
Ma ridic, alerg pana la baie, deschid robinetul, ridic ochii catre oglinda si tresar, caci am casamasa ta pe mine...aia in care erai imbracat cand te-am vazut prima oara...Doamne, parca ghicisei sensibilitatea asta a mea pentru camasi...
Ma spal, ma imbrac si ma indrept catre pat, ce spectacol da soarele in parul tau, razele sunt ca niste copii care se dau in leagan..fericire....buclele alea..cat esti de viclean..folosesti tot ce poti ca sa ma faci sa ma dau mereu cu tampla de stele. Om frumos, cat te iubesc!.....zambesti, de parca, in somn, mi-ai fi auzit gandul.
Gata, ma ridic si ma indrept spre bucatarie, fac ceaiul...e timpul sa plec, dar cum sa plec asa? Iau repede o foaie, vreau sa scriu, dar cum sa exprim in cuvinte momentele de mai devreme? Stau ca fraiera la masuta din hol, ma poticnesc, cum sa-ti scriu ca tot ceea ce sunt,tot, urla te iubesc!! Cum sa fac foaia asta sa sangereze asa cum o face inima mea?...privesc bucata asta de hartie, umezita deja de sudoarea mainilor mele, incep un "T" tremurand. Inima sta sa imi sara din piept, rosesc. Termin de scris si dau sa plec, dar esti in usa...ma privesti; siret om. Ai fost acolo mereu, ai vazut tot si acum zambesti. Ma strangi in brate... mereu dureros, mereu minunat...O iau din loc..abia apuc sa-mi revin un pic pana la metrou si telefonul suna, mesajul tau"Are sa ma inebuneasca frumuseatea ta. Te iubesc!!"......plang ca o proasta..caci rau m-am mai izbit azi cu tampla de stele........"

3 comentarii:

  1. ... observ ghilimele. Şi autorul? Ca tot omul, dau un search pe Google şi titlului, şi textului. Nu găsesc nimic. Poate oi fi fiind eu mai fraiera... Mă trăsneşte totuşi, să te întreb: Pasajul ăsta aparţine Corinei Munteanu, fiinţă independentă de Corina M.?

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a mirat foarte mult stilul textului. O prietena pe care o cunosc s-ar regasi in poveste. E clar. Bravo pentru sinceritate si sensibilitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))..am pus ghilimele pentru ca sunt scrise de o parte din mine, dar care nu vrea sa iasa la suprafata decat asa..cateodata....poate va mai continua postatul pe blog...scrisul sigur da....nu as vrea sa va plictisesc sau sa trezesc compatimire...nu e vba de vre un gagiu in mod special.....si nu vreau sa aud, asa cuma zis Andrei, ca-i plin de baieti...good for them:)...asa ca pt ultima data I'M FINE..:)
    ...multumesc pt commenturi...:*

    RăspundețiȘtergere