joi, 17 decembrie 2009

Now I'm gonna make you dance, get your chance

OK, pana rasariti voi pe-aci pe blog, ma mananca mana si ma striga tastatura! Sunt pur si simplu obsedata de cartea asta, si simt nevoia sa scriu numai ca sa am prilejul de a o reciti.
Va dau o maslina la Severin daca va plictisesc acum... :D

So!

" ....nu ti-am spus niciodata, dar am fugit nu pentru ca eram lac de transpiratie, nu pentru ca se inserase si aveam si eu aceleasi teme de facut, nici macar pentru ca mi-era rusine sa-ti marturisesc ca fusese 41-3, ci doar pentru ca inima mi-o luase razna si nu ma simteam in stare sa scot vreun cuvant. Am fost foarte fericit in seara aia, sa stii, atat de fericit, incat m-am zgait ore intregi la 123 pe 4x27 supra 2, fara sa-mi vina alt raspuns in minte decat 41 la 3. Intr-un tarziu am adormit, am si visat ceva, dar din visul ala nu-mi amintesc mai mult decat ploua , ne rataciseram in padure si aveam teme de facut..."

.......

Nu ti-am spus niciodata, dar atunci cand faceam "de serviciu" si eu ma purtam ca o jucarie defecta care nu are cunostinta despre nimic altceva, in afara de lac care sa taie pofta de ros unghii, nu o faceam pentru ca eram vreo idioata, ci pentru ca tu erai idiot. Atat de idiot incat sa stai acolo, pe scaun, langa mine, si sa crezi ca eu mai sunt in stare sa orice... Trebuia sa intuiesti ca un Peste de 14 ani, profund inamorat de un Leu de aceeasi varsta, nu va putea nicicand sa se simta altfel decat pe uscat si in foarte apa, in acelasi timp.
Nu ti-am spus niciodata, dar sunt ani buni de cand urmaresc, de obicei inconstient ( cu exceptia momentelor in care mai citesc ceva care mi te aminteste, sau mai intri pe messenger si-mi apare numele tau langa sintagma "is online" si o iau razna, gandindu-ma la cat de dragut erai pentru mine) , sa vad daca seamana cineva pe lumea asta, macar 3 minute, cu tine, in mintea mea.
Nu ti-am spus niciodata, dar cateodata mi se face dor, si nu neaparat de tine, ci de cat de frumoasa era vremea aia, cu si despre tine...


.... "pentru Adriana, pana la cer si inapoi."

7 comentarii:

  1. Ma... ceasul blogului merge bine? commentul lui cama a fost scris la 04:42 (4 dimineata!?), mai sunt commenturi la ora 1,2. Oameni buni, am o intrebare pentru voi: de dormit mai dormiti? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionut: nu nu ami prea dormim!
    ...ma ce carte....si da CE OAMENI...o vreau si eu neaparat apoi....

    RăspundețiȘtergere
  3. @everyone: CARE E FAZA CU CE OAMENI???? CE OAMENI? CARE OAMENI? the heck is wrong with you, people?

    RăspundețiȘtergere
  4. Admin, oricine ai fi (God knows), multumim pentru tema de sarbatori!
    @Andra: nu mai tii minte ca prietenul nostru, Robert, folosea expresia asta? Apropo, a fi OM e lucru mare...

    RăspundețiȘtergere