duminică, 27 decembrie 2009

wow





Priviti-l... e extraordinar!

3 comentarii:

  1. Mi-e ciuda ca nu reusesc sa prind firu' epic pana la capat. Imi e mereu distrasa atentia. Spre exemplu, aseara pe la minutul 9 mi-am amintit sa caut pe google date despre Liga Hanseatica. Si, de teama sa nu uit iarasi, am pus documentarul pe pauza, am cautat pe google, am umrarit si link-urile externe si am uitat de documentar. Sunt o fiinta ingrozitor de saraca in ale atentiei distributive- mult prea imprastiata ca sa trec de 30 de ani.
    Iarasi, asta seara la minutul 22, a inceput sa intre lumea pe mine pe messnger si am raspuns si apoi am inceput sa ma gandesc la sesiune. Si acuma am morcovu' prea adanc infipt in fund ca sa ma mai pot concentra la documentar.
    See?
    Dar il vad... Pana la urmatoarea epoca a genocidelor, promit sa-l vad, si sa stiu sa nu fiu niciodata un conducator totalitarist, pentru ca toti conducatorii totalitaristi au fost rai si au furat mancarea :D

    Lasand gluma la o parte, bun subiect ai atins. Aproape singurul din ditamai carnatu' de istorie care ma interesaza in mod deosebit...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma bucur, dar meritul nu este in totalitate al meu...si mie mi-a fost recomandat...stiu cum e...si pe mine ma batzaiau pe mess cand ma uitam la el...cat despre sesiune? FUUUCKKK.....eu plec azi la munte si nu mai invatz nimic FUUUUCCKKKKK...RAGGGEEE...i\m scared:-s

    RăspundețiȘtergere