duminică, 13 decembrie 2009

Holy cow!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad jucariile alea miscatoare de la Carrefour, ma ia cu frig. Treceam astazi, complet intamplator, pe langa raionul cu pisici de plus care fac diverse chestii, acolo in cutia lor transparenta. Si ma jucam, ca tot omu', cu fularu' meu cel oh, so pretty!
Si am starnit in mod dureros o avalansa de tors/mieunat/clipocit din ochii cei rosii/miscat ostentativ din cap. Ale naiba dihanii, functioneaza pe baza de senzori!!!
Frate, m-am speriat ca dracu'! E imposibil ca vreunui copil sa-i placa tampeniile alea. Nu stiu cum s-o spun mai plastic si mai nuantat, ca sa fiu sigura ca ma intelegeti si ma credeti:
NU SE POATE ASA CEVA! Cu una din aia in casa, orice zi e un Halloween gras si strident! Accept ideea ca sunt persoane carora le plac pisicile in real life ( cu foarte mare greutate, dar o accept). Ei, matzele or fi ele urate si dezgustatoare, but they're not spooky. In schimb plushurile alea nenorocite te lasa fara suflare!
Trust my word! Sunt niste pisici plictisite care iti vaneaza orice miscare si o folosesc drept prilej de autodepasire :|
So, daca mergeti in Carrefour, watch out for the freaking cats!

'the heck is wrong with this world!?

5 comentarii:

  1. Mda, si mie imi displac jucariile alea zgomotoase si mecanizate care scot sunete oribile (de obicei, altele mai canta frumos),dar nu ma sperie... doar ca nu-mi plac.

    RăspundețiȘtergere
  2. 'the heck is wrong with this world!?'
    this is the best question...dar daca as stii raspunsul nefericirea mea ar disaprea in neant:)))..lumea a inebunit...oricum cineva face nSite foarte multi bani pe prostiile alea....si parintii cred ca sunt ceva in sensul "hai k-ti iau ca sa taci sa sa nu mai tipi si sa nu te mai dai cu fundu de pamant si sa se uite tot magazinul"....CRAZZZZYYY PEOPLEEEE....

    RăspundețiȘtergere
  3. Copiilor le plac jucariile alea tocmai PENTRU CA sunt zgomotoase, Andra. Se vede ca n-ai mai fost copil de mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrei: nu sunt doar zgomotoase, sunt creepy!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andra: Am uitat sa precizez ceva in primul post dar acum mi-am amintit. Ai scris in post "Treceam astazi, complet intamplator, pe langa raionul cu pisici de plus..." acum intrebarea mea este: pe cine incerci sa pacalesti, ha? Stiu si tu, stiu si eu, stie si nenea de la metrou(:P) ca tu nu treci "intamplator" pe langa niciun stand cu jucarii de plus/lucruri scipitoare/lucruri pufoase/the list goes on and on and on... (-_-)

    RăspundețiȘtergere