vineri, 4 decembrie 2009

Let it snow!

Si tocmai cand sa credeti ca am murit, here I strike again!
Ma scald intr-o balta de frustrari si nemultumiri si griji carora nu le gasesc capatul. Am vrut sa scriu despre asta pe blogu' meu, da' s-a intamplat sa ma loghez aici mai intai, si iata-ma scuipadu-mi ineptiile.
Generally speaking I'm totally fucked up! Cred ca tot universul comploteaza impotriva mea si-mi vine sa pun o bomba atomica la intrarea in Bucuresti si apoi sa fug inspre autostrada sa ma salvez.
Pe de alta parte, sunt zile in care as vrea sa deraieze metroul in timp ce eu sunt inauntru.
O sa concep intr-o zi un post in care o sa va spun tot ce nu-mi place in Bucuresti si in ideea de student.
Da' acuma vreau numai sa scriu asa, anapoda, ca sa nu va prindeti care-i faza cu mine these days...
Then again, I'm SO FUCKING predictable.
Cu alte cuvinte, my dear fellows, sunt intoarsa pe dos pentru ca am impresia ca I'm totally incapable( sau uncapable!?) and fat and unwanted and lonely and with no chance of ever achieving success. Cred ca lumea ma uraste si ar vrea sa nu mai exist. Sau nu, pardon! Cred ca lumea nu-mi acorda nici macar atata timp cat sa ma urasca.
Sometimes it feels like they're constantly stepping on me si eu tip de julituri si ei nu ma aud ( yes, I know. E fumata/expirata/old-fashioned/desueta/whatever metafora. Da' v-am zis ca-s incapabila)
Si uite-acus' vine sesiunea si o sa cedez nervos. Si mi-e dor de casa si nu stiu daca lucrurile pe care credeam ca mi le doresc sunt chiar lucrurile de care am nevoie.
I feel small and I feel like I don't belong!

Si as vrea foarte tare sa ninga... Sa ninga cu fulgi mari si cu portocale si cu cani de ceai. Sa ninga cu betisoare parfumate si cu beculete si cu miros de iarna. Sa ninga cu multi de "atunci" si cu porcusori de Guineea. Sa ninga cu mine, sub orice forma, numai sa stiu de unde sa ma iau atunci cand am nevoie. Si sa ninga cu manusi colorate si fulare si caciuli pufoase. Sa ninga cu Severin si cu "a fost odata..." Cu bascutze si cu carti calduroase, cu trebusoare din alea de sezon si cu un abdomen plat; cu multe mandarine si cu lume calda...
As vrea sa ninga intr-un fel care sa imi aduca aminte ca this too shall pass...
Sa ninga cum n-a mai nins vreodata, dear all....

Cutting to the chase, e de rau...
Sometimes everything appears to suddenly come withing reach. And it's in that precise moment that my stupid hands decide to stand still.

...Can't I?

8 comentarii:

  1. :)) Of... Andra Andra Andra... si cand ma gandesc ca m-ai facut pe mine PESIMIST, cred ca pesimismul meu este nimic in comparatie cu al tau. Dar, nu iti face griji:
    1. Lumea te uraste... nu subestima capacitatea ta de a enerva oamenii.
    2. O SA NINGA!!! (nu cu cele mentionate mai sus de catre tine ci cu fulgi obisnuiti de zapada)
    3. Nu esti incapabila, sau daca to crezi cu tarie ca esti atunci consoleaza-te cu gandul ca sunt oameni mai incapabili decat tine;
    4. Nu esti "unwated" sunt destul de sigur ca parintii tai te iubesc (... in marea majoritate a timpului);
    5. All shall pass!
    Nu-i asa ca te simti mai bine dupa ce ai citit commentul meu? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ...hmm si eu credeam ca sunt sigura care crede asta....Nu ma intelege gresit, nu ma bucur ca si tu simti ca nu-ti gasesti locul, ca nu os a reusesti, ca e greu, ca ceilalti te privesc de parca ai venit tu sa le strici lor superba si armonioasa viatza.. . e rau de tot...si off...tot restul lumii pare asa sigura pe ea...ai vazut ultimul meu post?...imi sangera inima cand il scriam, mi se rupea in bucatele si capul imi exploda..dar ce sa facem?..speram ca vom reusi in toata dorintza asta a noastra de a creste frumos si bine. Succes, liniste si rabdarea, draga mea Andra:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ionut: o sa presupun ca ai intuit deja reactia mea la comentariul tau :P

    @Corina: Ala care zicea ca pubertatea dureaza doar pana la 14 ani si ca dilemele si crizele existentiale se estompeaza la varsta noastra, was totally wrong.
    Anyway, faptul ca am citit post-ul tau m-a incurajat sa-mi scriu si eu of-ul. Ca altfel aveam impresia ca e lame sa insir asa ceva pe blogul nostru.
    So, thanks a lot, newly-discovered inspiration source of mine!
    Si scuze ca raspund asa tarziu... I'm an idiot, I know..
    Si nu uita ca pixu' de la Cama :P

    Si nu uita ca ( asa cum imi place mie cel mai mult pe lume sa zic) this too shall pass...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andra: O sa incerc... dar intuitia mea lasa de dorit.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andra:so they say..we'll see...na a fost o zi memorabila..dar m-am orpit din scris..caci el ma inspira..dar imi provoca si pain..asa ca mai bine ma intorc la sinapsele si membrele si imunoglobulinele mele....nu pot sa sper decat(ca intr-un anime la care ma uit acum)ca anul asta de ziua mea si de revelion ceva diferit se va intampla...God know:)
    nu, nu uit de pix:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Corina: vad eu bine!? in postul tau pe undeva intr-o paranteza este strecurat cuvantul "anime"? Daca vad bine: "call me!", tre sa vorbim. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Corina: if you ask me, noi doua ar trebui sa fim o idee mai apropiate :D

    P.S. Andrei, nu vreau sa citesc niciun comentariu de gen "lesbians! can I watch?" it's nearly Christmas, do me a favour! :D

    muah muah to everyone

    RăspundețiȘtergere