marți, 1 decembrie 2009

nebună....

nebună de dor de tine de mine,de neliniște, de singurătate, de azi că nu știu ce sunt, de mâine că nu știu cum voi fi, că nu mă înalț, cum să ajung la Tine?, cum să ajung la el?cum e bine? cum să fug? cum să învăț? că iubesc ca un copil și mă pierd, că nu-mi dau seamă, că mă macină gânduri, cum să fiu mare dar să nu mă pierd de tot?oare am greșit? oare și acum m-am inșelat? oare e bine ce fac?.. oare iți amintești? sau privirile ei te-au acaparat deja și brațele ei te strâng tare și deja ochii ei țipă TE IUBESC și glezna ei și pielea ei?.....da e a ta, deci nu-ți mai amintești.....



pasaj :”Când nu știi ce simți, când nu știi de ce ești agitat, nervos, cu capu-n nori și cu gândurile vraiște, nu da vina pe tine-recunoaște că ți-e dor și uită-te spre ființa care te-a răvășit. Du-te până la ea si vei da de tine...întreg.”(M.R: Niște răspunsuri)
................................m-aș duce să mă găsesc, dar................nu-i timpu' meu acum...

Un comentariu:

  1. Hmmm, o să încerc să gasesc un răspuns scurt pentru toate întrebările tale ... VODKA, iar dacă nu ești băutoare bănuiesc că ar trebui să spună careva asta: it's not the end of the world. Iar dacă este de ce nu am murit încă. Chill o să găsești alt perfect half to create idealistic romantic stories about, poate de data asta DUPĂ ce vezi dacă îți merge treaba. A și da NU IUBEȘTI CA UN COPIL, aia inseamnă că-l vezi ca pe tactu pentru că atâta știe un copil, eventual și maică-sa da deja am repetat prea mult cuvântul astă pe ziua de azi, în mă-sa de treabă. Now get back to work, cadavru ală n-o să se taie singur (poate doar dacă a fost emo).

    RăspundețiȘtergere